Gå til innhold

530d girkasse Ø.K - **Kjøpt, kan slettes**


Knugen
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Ser at du er ganske ny på forumet. Da kan et par tips hjelpe deg.

Du må skrive om det er manuell eller aut.kasse du trenger. Og hvilken modell bilen er trenger vi å vite. Bosted er også en fordel, siden spesielt aut.kasser er tunge og dyre å frakte.

Jeg kan skaffe en 530d 5 trinns manuell kasse til 6.000 kr. Og har kanskje en aut.kasse fra en 2002 mod 193 hk 530d i veldig bra stand til salgs. Den kassen koster i så fall 11.000 kr.

Hilsen Eirik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Ser at du er ganske ny på forumet. Da kan et par tips hjelpe deg.

Du må skrive om det er manuell eller aut.kasse du trenger. Og hvilken modell bilen er trenger vi å vite. Bosted er også en fordel, siden spesielt aut.kasser er tunge og dyre å frakte.

Jeg kan skaffe en 530d 5 trinns manuell kasse til 6.000 kr. Og har kanskje en aut.kasse fra en 2002 mod 193 hk 530d i veldig bra stand til salgs. Den kassen koster i så fall 11.000 kr.

Hilsen Eirik.

My bad for dårlig info :wink:

Det skal være 5 trinns manuell kasse fra E39 530d eller E46 330d, disse er like.

Skal brukes i et E30 bygge så annen bil info er vel ikke så relevant :wink:

Hva slags leveringstid er det snakk om da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

Jeg kommer hjem med fergen til Kristiansand tidlig ettermiddag den 8. aug. Hvis du ikke bor så langt ifra, kan vi møtes. Bor du langs E18 på strekningen Kristiansand - Oslo kan jeg prøve å få levert kassen med Sørlandsekspressen. Men da kan jeg bare levere på en avgang som går kl 16.05 og f.eks er framme i Oslo kl 21.10. Strekningen Stavanger - Bergen kan jeg levere kassen på bussen på en avgang som passer fra 09. aug. Ellers har jeg fraktavtale med Tollpost Globe med 50% rabatt og kan sende over hele landet.

Jeg kan nok også skaffe mellomaksling med stor flens som du vil trenge. Har du tenkt å bygge om en E34 bakstilling fra 525, men spesielt 540 eller M5? Da kan du bruke kraftig 210 diff og ha et godt utvalg av differ med lavere utveksling. Regner med at du kommer til å ha en veldig kraftig motor siden du trenger 530d kasse. Jeg har både 540 diff med brems med 2.93 utveksling, 540 sveiset diff(feilkjøp) og E32 750 diff som er delvis skrudd i fra hverandre + løs sperreenhet. Denne diffen har 3.15 utveksling.

Da har du mer info.

Hilsen Eirik. 92 22 65 44.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...