Gå til innhold

BMW E36 328| sugetrim! bensintryksregulator??


summitjohnsen
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 523
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Rubbing som i lakkrens da eller?

Men kanvære at di ikke fårblandet helt likfarge..

Min er 309/7 di får bare til å blande 309 å ikke /7...

Takk :D

Ja som i lakkrens! Må bruke roterende maskin da!

Skal prøve på det:) Kjøpte forsåvidt lakkrens å polering idag:) fra megasq et eller annet! har bruke autoglym før:) hvet ikke hva som er best

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vasket bilen idag med en ny shampo av merket meguiars.. Var noe annet en det jeg er vant til, denne var gele aktig og luktet blåbær :D

Polerte også bilen med en ny polering, har brukt autoglym før men prøver meguiars nå..Litt kjedelig å ikke se forskjell etter mange timers arbeid:( mensånn er det vell å ha grå bil??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vasket bilen idag med en ny shampo av merket meguiars.. Var noe annet en det jeg er vant til, denne var gele aktig og luktet blåbær :D

Polerte også bilen med en ny polering, har brukt autoglym før men prøver meguiars nå..Litt kjedelig å ikke se forskjell etter mange timers arbeid:( mensånn er det vell å ha grå bil??

Jeg gikk også over til denne! Var helt fantastisk og vaske med :P Lukter greit også ja :P haha!

Polerte du for hånd eller maskin? Er jo alltids litt forandring, men ikke så mye som man hadde håpet på kanskje! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har drevet å pusset ned rust hær å dær idag, sandblåst, å hatt på brunox venter på neste strøk :) så skal det fikses med lakk å greier:) fant også forsåvidt ut av begge kanalene har jeg en del sveisejobb på... kanalan ser fin ut men dytte æ på di helt bake så e d som a4 ark.. nåkka sir mæ at di ruste fra innersia

å bilder blir det ikke da jeg var uheldig meskjermen min å ikke har kamera:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har drevet å pusset ned rust hær å dær idag, sandblåst, å hatt på brunox venter på neste strøk :) så skal det fikses med lakk å greier:) fant også forsåvidt ut av begge kanalene har jeg en del sveisejobb på... kanalan ser fin ut men dytte æ på di helt bake så e d som a4 ark.. nåkka sir mæ at di ruste fra innersia

å bilder blir det ikke da jeg var uheldig meskjermen min å ikke har kamera:)

Så bra! Har prøvd litt med brunox, men dette syns jeg tar veldig lang tid. Må jo ha 2-4t tørketid mellom hvert strøk jo! Ja er nok rusta fra innsiden ja. Skjær ut det dårlige, sveis nytt og bedre stykke. Så kjører du på med ei hulromstectyl inni kanelen overalt!

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ka e ei hulromstectyl å koranskal æ få d INNI kanaln? :)?

Har jort litt idag å, vasket hjulbuer bake inni + tectylert, hatt 2 strøk med brunox, syregrunnet, lakkert, å klarlakk:) dom som jeg var maskerte jeg nestenikke når jeg grunnet å har grunning over halve bilen, fikk dett ikke bort.. hva gjørjeg??? littbilder kommet fordi jeg skaffet meg reserve telefon idag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ka e ei hulromstectyl å koranskal æ få d INNI kanaln? :)?

Har jort litt idag å, vasket hjulbuer bake inni + tectylert, hatt 2 strøk med brunox, syregrunnet, lakkert, å klarlakk:) dom som jeg var maskerte jeg nestenikke når jeg grunnet å har grunning over halve bilen, fikk dett ikke bort.. hva gjørjeg??? littbilder kommet fordi jeg skaffet meg reserve telefon idag:)

Hulromstectyl er den tynne tectylen som er veldig flytende. F03 heter den. Den tykke heter F40. Man får kjøpt sånn sprøyter med sånne lange tynne slanger som man kan stappe inn hvor man vil. Jeg tectylerte mine med å ta av de innvendige listene ved døra. Man kommer til der hvor plastproppene blir festet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...