Gå til innhold

Dynavin D99 ANDROID WIFI problem


Anbefalte innlegg

  • 5 weeks later...

Hei!

Tar opp denne tråden igjen tenker jeg. Har nettopp kjøpt meg dynavin d99 fra gs men den vill ikke mate cd/dvder ordentlig. dvs at den ikke kommer helt inn. I tillegg funker ikke multifuksjosrattet. Noen som har peiling?

Setter pris på svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei, skruene sitter der enda. Er det dete som gjør at cder ikke mater? Og hvilken lille boks, fikk ikke med noen slik:S Takk for svar:)

Det er det som gjør at den ikke mater ja :wink: Transportsikring. Det skal følge med en liten svart boks, denne må du ha for at obc og multiratt m.m skal virke. kontakt leverandøren din så sender de deg sikkert en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fjernet skruene og dvd virker topp, hehe:D snakket med gs og de skal sende meg ny boks så jeg får brukt multifunksjonsrattet.

Men... her kommer et spm til. Hvordan kobler jeg meg opp på nett med denne enheten? Gjerne flere måter hvis du vet det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Jeg installerte M3Evolution sin custom ROM, og vips, Wifi funket - har den på en 1,5m forlengelseskabel, og jeg husker ikke produsent (skal undersøke mer).

du har ikke noe link til den du lasta ned da ? :)

Han tar $30 i "donasjon" for det, og jeg syns det er helt kurrant for et godt tilpasset Android.

http://m3evolution.webs.com

Det er også viktig at du har SD kort som er korrekt formatert når du installerer.

Jeg er behjelpelig med dette om nødvendig.

Hei. Ser du skriver at SD kort må være riktig formatert. Jeg har klart å slette alt innhold på SD kort. Kan dette være ett svar på problemene jeg opplever med spilleren min? Er dette noe du kan hjelpe meg med? Hadde vært glad for litt hjelp med dette:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...