Gå til innhold

Hvordan åpne midtkonsoll og girpose osv på e36?


glue
 Share

Anbefalte innlegg

Som sagt skal jeg opp med dekslet der vindusheisene, nødblink og girstang sitter. Er litt redd for å ta i så hardt, hadde vært fint om noen kunne gitt et kort og godt svar på hvordan jeg får opp skiten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belgen rundt gummien "presser" du fra ene lang siden forsiktig inn mot girstangen og drar opp.. Kommer til ledningene da!

Litt mer knotete og ta ut det 'dekselet'. Sitter med 3 skruer mener jeg, fra undersiden.. Så du må ta løs hele midtkonsollen :)

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belgen rundt gummien "presser" du fra ene lang siden forsiktig inn mot girstangen og drar opp.. Kommer til ledningene da!

Litt mer knotete og ta ut det 'dekselet'. Sitter med 3 skruer mener jeg, fra undersiden.. Så du må ta løs hele midtkonsollen :)

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2

Takker! skal egentlig bare av med belgen, skal montere en m3 kule med lys fra delebilen ;) vet du om det ligger ledninger til den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belgen sitter løst rundt girstanga, og den er festa i en plastfirkant nede, som har ett låsepatent i midkonsollen igjen.

Prøv å lirke med ett skrujarn langs kanten, skal ikke bruke alvorlig mye makt, men må pirke litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...