Gå til innhold

Ø.K Girolje kjøler/radiator 523ia E39


Simentp
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Ønsker og kjøpe en girolje kjøler/radiator til min 523, E39 (-96mod), så om noen har en liggende hadde dette vært kanon! Kan hente rundt Kr.Sand eller rundt i Vest (og aust) agder, eller så order vi frakt på annen måte :)

Mvh

Simen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Mener du oljekjøleren til automatkassen eller trenger du automatkasse og radiator til 523ia? Jeg har i Stavanger, men er ikke hjemme i Norge før 8. aug. Jeg har en 1996 mod 528ia Steptronickasse og en 1998 mod 328 vanlig ZF 5HP-18 kasse som passer din 523ia.

Jeg skal til Mandalsområdet kanskje en dag mellom 9. og 11.08 for å hente deler. Kanskje noen dager senere. Da kan jeg ta med delene i bilen.

Hilsen Eirik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Mener du oljekjøleren til automatkassen eller trenger du automatkasse og radiator til 523ia? Jeg har i Stavanger, men er ikke hjemme i Norge før 8. aug. Jeg har en 1996 mod 528ia Steptronickasse og en 1998 mod 328 vanlig ZF 5HP-18 kasse som passer din 523ia.

Jeg skal til Mandalsområdet kanskje en dag mellom 9. og 11.08 for å hente deler. Kanskje noen dager senere. Da kan jeg ta med delene i bilen.

Hilsen Eirik.

Hei!

Ble litt dårlig formulering da annonsen ble skrevet litt i hastverk.

Men trenger selve kjøleren/radiatoren til automatkassen, ikke selve kassa! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har oljekjøler til girkassen. Men den må demonteres fra min 528ia først. Jeg kommer hjem til Norge 08. aug. Kan du vente så lenge kan du ha oljekjøleren 09.08, hvis jeg sender den med Sørlandsekspressen.

Eirik.

Hvis jeg enda ikke har fått tak i til da kan det bli aktuelt, men skal ringe litt rundt til bilopphoggere på mandag å høre rundt om de har noe tilgjengelig, men hvis jeg ikke finner noe tar jeg kontakt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...