Gå til innhold

tilbud på orginal e36 m3 coupe 120000,-opprinnelig 145000


JENSCHR
 Share

Anbefalte innlegg

bilen skal bort, driver å planlegger hus ect, har ikkw fåt topp deksel pakning ennå, så det gjenstår,

er heller ikke store jobben. ring eller ta kontakt på 91649898 (vestfold)

ligger noe bilder å info litt lenger ned på side (jcb)

l50ebrbpfmyr1xrw18ig.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

er blitt litt mye som har skjedd på en gang for meg i det siste, men bilen blir satt i en 3,2 liter som er i meget bra stand, som er dokumentert km stand på 160 000 km, men fuls service hefte. jeg skal til å bygge hus så bilen kommer til å gå for runf 135000 ferdig med frist å ny olje, frost veske movet opp å smurte bremser,polert ect, rett å å slett klar for salg

bilen er veldig bra karroseri messig, ingen ting i hjul buer(blitt valset) ikke vært vinter kjørt etter det jeg veit, har vell hatt 2 eiere i norge trur jeg, import i 2008 trur jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årsmodell?

Rust?

Oppgradert understell, bremser, foringer?

Antall eiere? Vinterkjørt?

importert fra tyskland? eventuelt når?

Flere bilder?

er det org 3,2 eller 3,0?

er blitt litt mye som har skjedd på en gang for meg i det siste, men bilen blir satt i en 3,2 liter som er i meget bra stand, som er dokumentert km stand på 160 000 km, men fuls service hefte. jeg skal til å bygge hus så bilen kommer til å gå for runf 135000 ferdig med frist å ny olje, frost veske movet opp å smurte bremser,polert ect, rett å å slett klar for salg

bilen er veldig bra karroseri messig, ingen ting i hjul buer(blitt valset) ikke vært vinter kjørt etter det jeg veit, har vell hatt 2 eiere i norge trur jeg, import i 2008 trur jeg.

er en orginal 3 liter fra start

er en 93 mod, er 3,2 liter bremser på den å lurer på om det var poleritan bak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...