Gå til innhold

pris på airbag


Tom K
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som kan skaffe meg pris på den air bagen som sitter på passasjersiden inni dashen ? skulle gjerne hatt pris på dashbord også da jeg regner med at dette er et helt stykke som må byttes når bagen er utløst, bilen er en 05 E61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger under hhv sikkerthetsbelte og støtfanger/eksteriørdeler under ETK på GS.

Finnes mange varianter av dashbord avhengig av utstyr og farge så må legge inn regnr, eller helst ringe for å være helt sikker på å få riktig.

Men dreier seg om ca 32K på GS før evt rabatter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har funnet ut det meste nå, har vært en tur av veien og et kjapt regnestykke på deler fra GS sier at det er delekostnader for ca 80 000,- så kommer arbeid og lakkering i tillegg, spørs om det blir bil av dette igjen, bare airbagene kommer på over 20 000,-. så kommer dørtrekk, dashbord, forstilling , front, forskjerm, frontlykt, panser,sideskjørt, takstolpe, frontrute, grill, sidevindu bak, lakkering av nye deler +++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis bilen er mer enn tre-fire år gammel og har noen kilometer på telleren er det ikke uvanlig at biler der airbaggen(e) er utløst (eller stjålet) blir kondemnert av forsikringsselskapene. Veldig kostbart... mer er det ikke å si om den saken... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har erfart det jeg også når vi har skadebiler inne på Falck hvor jeg jobber, det har gått av airbagger i rattet, dashbord, tak på høyre side og i døra på høyre side, bilen er jo en 04 regget i desember med 220 000 på telleren så det er jo ingen ny bil akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...