Gå til innhold

facelift på e39


Uniqum
 Share

Anbefalte innlegg

Har kjøpt me bmw igjen etter 3år med savn! da jeg har fåt en litn kid, å trenger stor stv til en billig penge da dette er bil nr2 ble valget et e39 med 2.5tds motor.

bilen trenger å få en litn facelift, har ikke stor efaring med disse bilene, så råd\tips tas med et stort takk!

er Xenon lys orginalt på denne, kan man da skifte ut lyktene, eller bare lyktglassene? tenke på hvite blinklys. hvilke felger vil kle denne? forslag? gjærne brukt til en rimelig pris.

frontfanger?

takk for svar!

8x4q6msengtil2ifgn10.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det enkleste er vel å bytte bare lykteglassene til noen med hvit blink. Du får kjøpt dem både hos GS og Schmiedmann.

Personlig ville jeg satt på noen greie 18"-felger med kant og kanskje senka den litt, synes det hjelper mye på :wink:

Skal du ha ny frontfanger kan du jo sjekke ut den originale Aerodynamic-leppa, hvis ikke har du jo M-tech, men da burde du ha kanalskjørt og bakfanger i tillegg... Etter min mening hvertfall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det enkleste er vel å bytte bare lykteglassene til noen med hvit blink. Du får kjøpt dem både hos GS og Schmiedmann.

Personlig ville jeg satt på noen greie 18"-felger med kant og kanskje senka den litt, synes det hjelper mye på :wink:

Skal du ha ny frontfanger kan du jo sjekke ut den originale Aerodynamic-leppa, hvis ikke har du jo M-tech, men da burde du ha kanalskjørt og bakfanger i tillegg... Etter min mening hvertfall :P

Finnes ikke noe M5/M-tech kanalskjørt til E39.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...