Gå til innhold

E34 520 touring 94mod bruksbil


Therese89
 Share

Anbefalte innlegg

Bil med potensiale dette ;) Hehe. Angående ratt-nav så er det ikke forskjell på 3/5-serie, men om bilen har airbag eller ikke. Jeg selv har kjørt med E36 ratt i mine E34'er.

takk :D har desv detta airbag drite.. noen som veit no som selger riktig nav? evt sende meg link :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syntes jeg er litt slem som kritiserer det meste du gjør med dette prakt eksemplaret av en bil, MEN skulle ikke heller satsa på et orginalt m-tech ratt da?:P

min bil, min smak og syn:) kristiken din går inn og rett ut igjen.. jeg gidd ikke å gjøre som alle andre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, er jo nettop der det stopper opp litt!:P sikkert flere som kjøper et universalt sportsratt og putter i, i stede for og kjøpe et orginalt sports ratt?:) og hvem prøver ikke og bli kvitt chromen på en e34?:P og hvor mange er det som kjøper en universal girkule?:P

vill faktisk tru det er flere av de ratta der ute og gå en det er av e34rer ! :P så med andre ord, du gidder ikke og gjøre som alle andre, men du gjør det forde?:P

ikke for og ødlegge tråden eller noe:) veldig fin bil! men føler div honda civic artikler ikke hører hjemme inni en så fin bil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...