Gå til innhold

Min 2007 E81 118d M-Sport


 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 months later...
  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vært stille her en stund gitt. Går litt i dvale på vinteren :)

For noen uker siden så var det en klovn på jobben som klarte å miste en metall gitter på bilen :cry:

Det resulterte i at det ble hull i venstre baklykta og hakk og dype riper på bakfangeren :(

Driver å titter etter ny baklykt på gs men er jo 4-5 forskjellige typer, noe jeg ikke skjønner så mye av :?

Noen her som kunne ha hjulpet meg å finne riktig baklykt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Raptor felgene og er kjempe fornøyd! Men jeg har hvit bil så mørke felger ser veldig bra ut, men på en mørk bil blir det kanskje litt for mørkt. Uansett er begge felgene kjempe bra for 1 serie :)

Blir litt mørkt ja ;)

Får se hva det blir til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Skal du ha nye baklykter så gå for shadowline lyktene som jeg hadde på min E81.. Disse ser veldig bra ut, samtidig som at prisen ikke er ALT for ille til å være orginal BMW del. Tror de havner på rundt 3.200,- inkl rabatter.

cgza8vo89323h9xpuedg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Det ble til at jeg kjøpte org lykt. Uansett ikke jeg som betalte så bare kjøpte vanlige lykta.

Kjøpte jo blackline baklykter her i høst men det var pre-facelift jeg klarte å kjøpe så gadd ikke tenke så mye mer på det.

Ellers så har bilen fått ny panser-åpner da denne røk her for en stund tilbake :oops: Merkelig ting men sånt skjer :P

Og fått tatt EU godkjenning + byttet olje og filter :D

Lurer på å selge bilen til sommeren da jeg vurderer kjøp av Audi :)

Men vi får sjå fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok et kjapt bilde i stad av xenon i tåkelysene :)

På bilde er det ikke så mørkt ute da men :P ble veldig fornøyd hvertfall ! :) Får ta mer bilder senere når det er mørkt ute :P

[ Bilde ]

Fin 1-serie du har! Hvor har du kjøpt pærene til tåkelys fra? får du noe feilmelding ved start av bilen da det ikke er noe canbus innebygd i pæren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok et kjapt bilde i stad av xenon i tåkelysene :)

På bilde er det ikke så mørkt ute da men :P ble veldig fornøyd hvertfall ! :) Får ta mer bilder senere når det er mørkt ute :P

[ Bilde ]

Fin 1-serie du har! Hvor har du kjøpt pærene til tåkelys fra? får du noe feilmelding ved start av bilen da det ikke er noe canbus innebygd i pæren?

Di har jeg kjøpt av Ryeng1 inne på forumet her :) Ingen feilmelding nei :) Eneste er at de blinker litt med en gang man tenner de. (de gjorde ikke det i starten). men litt lys show har ingen vondt av :o ellers er di knall! kjempe fint lysbilde :) Så er å anbefale det settet :)

Virker som at xenon i tåkelys på 1-serie ikke er lett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...