Gå til innhold

Min E39 523i bruksbil | B28


 Share

Anbefalte innlegg

Var så heldig at det sto på bilen når jeg fikk den jeg, kjempeglad for det ! :-)

DSCF5880.jpg

Her er forsåvidt et par bilder av skøyten til den nye eksosen, og hvordan jeg tettet den gamle. fungerte kjempegreit :-)

DSCF5889.jpg

DSCF5890.jpg

Som dere ser på siste bildet, helt til venstre på katten er det litt hull, får prøve å ordne det idag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
  • Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heisann igjen folkens, lenge siden jeg har vært her inne på, litt på grunn av jeg endelig har fått lappen min tilbake, etter lang tid uten.

Siden sist har det skjedd litt av hvert, har fått montert på mtech lister, og shadowline rundt bilen, noe jeg ble veldig fornøyd med. Har også kjøpt frontleppe til bilen. Kjøpte egentlig en som skulle lakkeres, men så ble jeg tilsendt den i carbon, noe jeg er kjempefornøyd med, syntes det ble kjempefint jeg!

Anyway folkens, her er noen bilder for di som er interessert i det :-)

DSCF59061.jpg

DSCF59051.jpg

DSCF59041.jpg

DSCF59031.jpg

DSCF59081.jpg

DSCF59091.jpg

DSCF59071.jpg

Også hadde jeg et spørsmål til dere her inne. er ikke 100% sikre på akkurat hvilke lykter jeg har, men det er orginal xenon, også er det angel eyes i vanlig " gult " lys. Kan jeg få dette til å se ut som xenon, eller må jeg rett og slett bytte lykter? takker for svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil endre farge i ringene er det bare å bytte til ny pære ! :) Jeg har 5w i ringene mine, og de er kritt hvite!

aah, jeg har hørt di er gass ser du, så jeg vet liksom ikke helt jeg, hvor sitter pæren så jeg kan sjekke? :D føler meg lite smart som spør etter en pære, hehe.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil endre farge i ringene er det bare å bytte til ny pære ! :) Jeg har 5w i ringene mine, og de er kritt hvite!

aah, jeg har hørt di er gass ser du, så jeg vet liksom ikke helt jeg, hvor sitter pæren så jeg kan sjekke? :D føler meg lite smart som spør etter en pære, hehe.. :-)

Så fremt det er originale Hella facelift lykter, så er det en veldig enkel sak å bytte pære.

Pæra sitter lokalisert (om du ser lykta rett bakfra) helt på midten i overkant av baksiden.

Pæra vil se slik ut:

1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil endre farge i ringene er det bare å bytte til ny pære ! :) Jeg har 5w i ringene mine, og de er kritt hvite!

aah, jeg har hørt di er gass ser du, så jeg vet liksom ikke helt jeg, hvor sitter pæren så jeg kan sjekke? :D føler meg lite smart som spør etter en pære, hehe.. :-)

Så fremt det er originale Hella facelift lykter, så er det en veldig enkel sak å bytte pære.

Pæra sitter lokalisert (om du ser lykta rett bakfra) helt på midten i overkant av baksiden.

Pæra vil se slik ut:

[ Bilde ]

ahh, herlig :-) da får jeg prøve å finne det soon, kunne tenkt meg hvitt lys i alle lys, 4300k :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei igjen, har et spørsmål til dere der ute med litt mer erfaring enn meg. Sliter med xenonen på bilen, når jeg skrur på tenninga, tenner di vanlig som di skal, og fungerer fint helt til jeg skinner ogidet bilen starter, så forsvinner di. så må jeg vri bryteren til en annen stilling og tilbake, så fungerer det normalt, HVER gang jeg starter bilen siden fredag. andre som har vært borti dette her? takker for svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...