Gå til innhold

Min E39 523i bruksbil | B28


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjøpt på j&t å er egentlig lett å koble, mange DIY på YouTube å her på bimmers :) er styring værdt det, skal ha det i min neste bil. Men vet ikke hva som best av android eller windows

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det Eisenmann Sport M5 look eksos du har? Har lyst til og få dobbel eksos på min også for og få et finere utseendet på den, men GS har en sånn jallatype til 9 lapper, og Schmiedemann har jo en til 13 eller 14 lapper, og det skjer ikke detta århundret at jeg bruker så mye penger på og få bygd en ekstra eksos på andre sia :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det Eisenmann Sport M5 look eksos du har? Har lyst til og få dobbel eksos på min også for og få et finere utseendet på den, men GS har en sånn jallatype til 9 lapper, og Schmiedemann har jo en til 13 eller 14 lapper, og det skjer ikke detta århundret at jeg bruker så mye penger på og få bygd en ekstra eksos på andre sia :P

Jeg gav 4500 på ebay jeg, av en som håndsveise i England :) Han hadde to kit, så jeg kjøpte det ene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det Eisenmann Sport M5 look eksos du har? Har lyst til og få dobbel eksos på min også for og få et finere utseendet på den, men GS har en sånn jallatype til 9 lapper, og Schmiedemann har jo en til 13 eller 14 lapper, og det skjer ikke detta århundret at jeg bruker så mye penger på og få bygd en ekstra eksos på andre sia :P

Jeg gav 4500 på ebay jeg, av en som håndsveise i England :) Han hadde to kit, så jeg kjøpte det ene :)

Husker du hva denna karen het? :P

Hvordan er det med eksos om vintern, kommer det like mye eksos ut av begge? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...