Gå til innhold

Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Lysfiks.


sveigis
 Share

Anbefalte innlegg

Ja uff, gleder meg til sommeren selv nå jeg. Er lei snø og vinter nå :(

Helt enig.

Ingenting er som å høre fuglesang,høytrykkspyler og vasking da avsluttet med grilling :).

Samtidig så er ting mye lettere når det skruing og service.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei Nei, MC er ikke skumle saker. Er det mest befriende kjøretøyet som er oppfunnet. Når jeg skal vekk fra stress og mas, så tar jeg meg en hel dag fri fra jobb, mobiltelefon og kjerring. Og kjører bare rundt overalt, drar på fisketur og ja nyter livet. Har kjørt mc siden jeg var 15 år, og jeg blir aldri lei... Nei nå gjorde du denne dagen tung Sveigis, nå savner jeg bare sommeren mer og mer :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei Nei, MC er ikke skumle saker. Er det mest befriende kjøretøyet som er oppfunnet. Når jeg skal vekk fra stress og mas, så tar jeg meg en hel dag fri fra jobb, mobiltelefon og kjerring. Og kjører bare rundt overalt, drar på fisketur og ja nyter livet. Har kjørt mc siden jeg var 15 år, og jeg blir aldri lei... Nei nå gjorde du denne dagen tung Sveigis, nå savner jeg bare sommeren mer og mer :(

He he ,neda,jeg har kjørt sykkel mange ganger og der er knaaaaall gøy :) :).

Men fikk en j...li opplevelse som satte støkken i meg.Var så dum å satte meg på med en kompis som lånte en Suzuki Gsx 1100r.Alt gikk fint helt til trekuken skulle vise å flink han var til kjøre..Der drar han sykkelen opp i 200 km men han tenkte ikke på i den enden av sletta var der en sving .Etter å ha stått på forbremsen og bakbremsen følte jeg vi ble kastet rundt svingen.Da prikket jeg han på skulderen ,han stoppet,jeg tok tak i en stein og dro til i hjelmen og skrek JÆVLA IDIOT!!!!.Etter det haiket jeg hjem...

Men har vært inne på tanken ,da jeg vet at jeg hadde bare kost meg på den.Men er nok gladere i bil og en sprek Bmw er jo grei erstatter det og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg litt til sommeren selv, da kan bilen være litt mer enn en bruksgjennstand man bare vasker for å vedlikeholde. Kjører forøvrig ikke MC jeg heller, men en tur på sjøen gir meg 100 prosent avkobling :)

Ja sjøen er deilig.

Vi må ta en shinings sammen på bilen og en avsluttende 5 stjerners grillings til våren Fredrik. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant et bilde her.

Merker at jeg gleder meg til sommeren.Men har fått et problem.

Har mer og mer lyst på Bbs rc eller noe lignende.Føler det hadde vært på sin plass.

Et bilde jeg som gjø at jeg gleder meg til sommer:

attachicon.gif20130727_155555.jpg

 

Hvis du finner på å skulle selge kastesjerne-felgene til fordel for BBS RC er jeg VELDIG interessert ;)

 

Den MC-turen hørtes ikke spesielt morsomt ut! Er så utrolig lite lurt å begynne å tøffe seg sånn som han gjorde.. Ender som regel aldri bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg få bli med? Høres knall ut. Får jeg en god unnskyldning for en ålreit kjøretur:)

  

Hvis du finner på å skulle selge kastesjerne-felgene til fordel for BBS RC er jeg VELDIG interessert ;)

 

Det hadde vært gøy med et lite treff der litt shine,prat og grill hadde vært tema.Når det gjelder felg ,så kommer jeg nok til å beholde de.Disse passer jo endel andre .Og jeg har lagt så mye tid og krefter på høyglanspolering på de så er redd jeg vil angre.Men blir det akt.er du førstemann. :).

Den MC-turen hørtes ikke spesielt morsomt ut! Er så utrolig lite lurt å begynne å tøffe seg sånn som han gjorde.. Ender som regel aldri bra.

Nei ,det var dritt skjønner du.

Jeg ble så redd etter det at jeg mistet lysten på sykkel.Har jo og kone og barn som jeg elsker å være med.Derfor blir det bil med 4 hjul og rolig kosekjøring.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, still deg i kø :P

Ja kommer jeg over et sett med RC 90 eller style 5 i 18 toms da kan jeg selge muligens og ja Fredrik du er vel egentlig den som har 1 rett:).

Men kjenner jeg meg selv rett ,så står vel m5 hjula på bilen resten av levetida tenker jeg.:).Men som sagt vi får sjå kva framtida vil bringja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men fikk en j...li opplevelse som satte støkken i meg.Var så dum å satte meg på med en kompis som lånte en Suzuki Gsx 1100r.Alt gikk fint helt til trekuken skulle vise å flink han var til kjøre..Der drar han sykkelen opp i 200 km men han tenkte ikke på i den enden av sletta var der en sving .Etter å ha stått på forbremsen og bakbremsen følte jeg vi ble kastet rundt svingen.Da prikket jeg han på skulderen ,han stoppet,jeg tok tak i en stein og dro til i hjelmen og skrek JÆVLA IDIOT!!!!.Etter det haiket jeg hjem...

gsx1100r i 200km/t går så fint attee :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • sveigis changed the title to Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Lysfiks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...