Gå til innhold

Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Liten update


sveigis
 Share

Anbefalte innlegg

Dette ser bra ut, er godt å få tatt en skikkelig vask hjemme i gården igjen nå som snøen har forsvunnet :) Må få tatt min også snart, har blitt utsatt pga MYE regn den siste uka...

Sjekk for rust over de store foringer i bakstillinga. Mange som revner der. E34's subframe disaster.

Er dette noe man merker når man kjører, eller bare plutselig ryker noe og går til helvete slik som på E46...? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble veldig ren og fin!

Sjekk for rust over de store foringer i bakstillinga. Mange som revner der. E34's subframe disaster.

Er det samme pisset på E34 også??, trudde det kun var på E36 og E46 jeg. Faen, nå må jeg sjekke ut det også. Jaja, bakstilling skal jo ned uansett pga montering av nye foringer i travers og svingarmsforinger, og bytte rør til bensintank.. Da ble det mer jobb gitt,hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det snakk om dette? 9a2ahemu.jpg

★sent from my wifi microwave★

Ja,det er vel området rundt der ja..

Men der er sveist rundt på den ene siden på min da jeg hadde en sprekk.

Men hvordan venstre side er en "forundringspakke" når jeg skal til med foringene :).

Uansett så satser jeg på at det er helt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår var jeg hos Fredrik 90 og fikk låne takbøyler til bilen.

Det som er det mest fantastiske her,er jo at jeg har en 2001 modell Opel Zafira elegance som er 7 seter og plass i bøtter og spann.

Neida gammal e34 er gøyere å reise på tur med.Dette synes både jeg kone og barn.:).

Så nå står den klar til avreise.Blir en tur opp i landet til min mor med ski og avslapping.

Bilder:

post-58602-0-91094300-1392992527_thumb.j

post-58602-0-00120500-1392992561_thumb.j

Merkelig at denne bilen ikke har skipose egentlig..

Men det skal vel la seg montere.

Var liksom litt rart med takgrind og senk også.Barna likte det :)

Uansett ,takk for låna Fredrik.Var snilt gjort.:)

post-58602-0-66471100-1392992601_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, bare hyggelig å kunne være til hjelp :)

Synes det ser så tøft ut, så akkurat slik ut da direktører og avdelings sjefer i München skulle på skitur til Garmisch-Partenkirchen på begynnelsen av 90 tallet 8)

E34 kler takgrind, men skiholderen skulle dekket hele for å få utseendet på topp!

Du vet, når man skal ut på Autobahn i sydlig rettning mot Alpene så kan man ikke kjøre med et svært vindfang på taket. Man må da kunne ligge i 140 km/t selv med ski på taket :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja litt spesiellt var det,spesielt nok til at jeg fikk meget gode kommentarer når jeg stod på utsiden av en butikk.Da kom der en person forbi og viste tommel opp.:).

Like etterpå stod jeg fylte spylervæske ,da kom der en person og sa følgende,Faderen å rått å se e34 fullstappet med ski med familie.Det reddet helga mi ,sa han.:).

Sluttkommentaren var best:518 eller?

Nei er en 535..Å såpass,pass på så skia ikke ligger igjen på e18 da ,go helg :).Vittig med sånne personer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må få kanskje gjort noe dette året da dette er min bil :x ... men du, skulle ha bytta cupefilteret og Viskose koblinga, kunne vi tatt en skru kveld/dag i uka?★sent from my wifi microwave★

Det skal la seg ordne.:).

Bare satse på litt vær;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var man hjemme igjen etter noen mil i 535 en.:)

Skistativet er tatt av og bilen pakket ut etter tur.

Jeg må si det igjen,det er jaggu en god bil å kjøre på tur med.Fikk og gleden av å bruke baksetet idag.

Kona kjørte og minstedatteren ville ha pappa som selskap.:).

Jeg på mine 1,84 hadde ingen problem med å sitte godt bak i en e34.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • sveigis changed the title to Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Liten update

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...