Gå til innhold

Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Øreliten miniservice på e28.Upd


sveigis
 Share

Anbefalte innlegg

Faens nettbrett,fikk sletta alt:).Hvis du ringer meg på 94809443 så skal jeg hjelpe deg. :)

Så hyggelig at du vil hjelpe, men jeg er litt opptatt i nå og ut kvelden, men kan vi ta en prat i morgen utpå dagen ? Bare si klokkeslett så plinger jeg gjerne på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at du vil hjelpe, men jeg er litt opptatt i nå og ut kvelden, men kan vi ta en prat i morgen utpå dagen ? Bare si klokkeslett så plinger jeg gjerne på :smile:

 

Ingen problem :).

Ring etter kl 12,så snakkes vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det en liten pause når det gjelder 535ibloggen min.:).

Ligger ingen dramatikk i dette meeen,jeg har et hus som krever sitt.

Så nå blir det bygging av et par plattinger ,div hekker og annet brask :).

Dere skjønner at jeg rir ikke den dagen jeg saler når det kommer til hus og ved.hold.

En annen ting er at det er greit å gjøre litt andre ting en bare e34.Er litt lei også helt ærlig så da får snekke og dempere foran vente til alt

Av husting er ferdig:).Litt gøyere og skru når enn har litt mer "gøds".

Men heldigvis fungerer den og brukes hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 åringen og småguttene... ;)

Tenkte jeg måtte dele en litt stilig happening ikveld.

Måtte kjøre vennina til kona på et møte i Arendal.I den forbindelse hadde jeg litt tid til rådighet.Kjørte litt rundt uten mål og mening i sentrum av Arendal og tok turen opp til Stoa for å fylle litt bensin.

Her er tydelivis den store samlingsplassen for dagens ungdom med interesse for bil.

Mens jeg stod der ,kom der noen guttevalper bort (noe som var hyggelig) og skrøt veldig av bilen min.Dette var jo bare gøy.

Så blant denne gjengen kom der en tynn pjuskete gutt i en totalt utslitt caps og noen joggebukser som var så stive av drit ,at de sto av seg selv."Du,e e faen me sikkår på at e ska raukjøre denna grønne jernhauen din!"

De andre som stod der begynte å le av han og kalte han diverse ord :).

Jeg sa bare helt sikkert,visste jo ikke engang hvem bil han hadde..

Så jeg satte meg i bilen og tok retning E18.Plutselig så jeg en Vectra A kom i ei heeeelvetes fart opp i baken på meg.

Skjønte jo med engang hvem dette var :) :).

Tenkte jeg skulle gi han en kortvarig glede,jeg listet meg ut på aksfeltet og han heiv bilen ut og lå på siden av meg.

Han så på meg og lo,Da tar jeg og trør speden i bunn på andre gir og vinker til han og han ble liggende langt bak.

Tenkte nå ikke noe mer på denne "ræcerkjøreren" mer men tror dere jaggu ikke han dukket opp igjen :) :)?

I ei fart så jeg denne gamle vectraen kom som et lyn igjen,nå var det på tide å parkere han ,Lå i 5 i 90 km,røsket to gir ned og tømte tredje og godt med fjerde og borte var han.

Når jeg hadde kommet meg til Arendal og ventet på personen jeg skulle hente,traff jeg på denne tosken på utsiden 7 11eleven.Gikk bort til han og spurte:"Skulle ikke du raukjøre denna gamle haugen min"?

Da fikk jeg til svar:"Du skjønner den fjusker så,er ikke helt på trimmen".

En ting skal du vite kamerat sa jeg,du har en vectra med c20Ne motor på 115 hk ,hadde du hatt c20xe på 150 eller c20 let på 204 hk,Så kunne du forsøkt deg.

Jeg er Opel mann og har hatt 3 av disse bilene du har .Kappkjør med en 316 og du vil vinne ikke med en gammel 535! :)"Sa jeg.

Å faen sa han,jeg ble fortalt av gjengen at han tar du lett,han hadde jo en 515.:) :) :).

Dette er nok en jævla kronidiot som kompisgjengen er så lei av å høre på ,at de har lurt han med at det er en bil som heter 515 med 1,5 l motor.:)

Morsomt med sånne opplevelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var dritvittig!:).

Dette var nok en celle i kompisgjengen som sikkert hele tiden har skrytt at han kan ta rotta på alt med sin gamle Vectra.

Men han skal ha skryt for noe,han var ikke redd for å satse både med bil og kjeft.

Jeg har hatt i bøtter og spann av Opler og en Vectra fra 89 til 95 er satans myke i forstilling og fjørsystem.Denne subbet omtrent med blinklysene i svingene.

Fader,skulle tatt bilde av han,50 wunderbaum i bil og en tynn liten gutt med svææææær kjeft og selvsikkerhet som John Arne Rise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, artig historie :P Stoa kryr av rånere og det er ikke vanskelig å finne seg noen å kappkjøre med, det holder som regel å vise seg på plassen der før noen følger etter deg og skal ha race :) Men vi sto jo der selv også når vi var 18 år, men så kjørte vi en kompis sin Stage 3 trimma Golf 4 GTI som så ut som en 1,6 så vi tape ikke så ofte kan du si...;)

Blir aldri for gammel til litt kappkjøring, er alltid gøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig var det,men min intensjon vr jo ikke kappkjøring i det hele tatt.:)

Er for gammal jeg vet du Fredrik.:)

Neida, blir ikke for gammel til det :) Til og med min far som nærmer seg 50 år kappkjører om han får sjansen og mamma ikke er med...:P

Det gjelder bare å ha interessen for bil og litt fart og morro, men muligheten til å stoppe i tide. DET er forskjellen på fartsglade 40 åringer og fartsglade 18 åringer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • sveigis changed the title to Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Øreliten miniservice på e28.Upd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...