Jump to content

Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535i.

sveigis
 Share

Recommended Posts

1 time siden, Fredrik 90 skrev:

Mange gode oppdateringer her 😀 Jeg kjenner meg veldig igjen i det med å la bilen stå nå som vi plutselig fikk en helvetes masse snø og masse minusgrader. Det er sjelden snøen kommer og ligger permanent før jul, men det betyr jo niks E34 kjøring. Som deg så har jeg ikke rørt min etter saltsørpa kom. 

Ang deletilgang så tar jeg dette med stor ro, også for fremtiden. Vi aner ikke hvor godt vi har det vi som driver med BMW, prøv å driv med Japansk eller VAG å hør om de har deler til en bil fra 80/90 tallet. BMW og Amcar er definetivt det med best deletilgang til gamle biler. Vet at Mercedes og Porsche også er gode på selve deletilgangen, men prisene her er jo helt hinsides. En original del til en W126 koster fort tregangen i forhold til tilsvarende original del til en E23.

Takk takk Fredrik😊

Ja nå får det stå så lenge det kan ,vi kan ikke ut med disse nå .

Det med deletilgang er fremdeles utrolig bra til e34 ikke minst til en edruelig pris ,faktisk en av de beste tror jeg angående eldre Bmw modeller ,så enig her er ikke så mye å kave seg opp for egentlig .😊

Amcar er jo ekstremt helt klart rett og slett vittig .

Enkelte Mercedeler er dyre ,men e24 deler koster visst og mye ettersom jeg har skjønt .

Godt vi har en modell som holder seg edruelig angående delepriser Fredrik 😊

Deleprisen til klassiske BMWer har jeg inntrykk av at kommer an på om det er deler man finner på et støvete lager eller om det er nyproduserte. De gamle delene kan koste nesten ingenting mens nyprodusert blir som regel ganske dyrt.

Samtidig vet jeg at de fikk kraftig tyn for en 15 års tid siden når de nyproduserte vannpumper til V8 motoren som sitter i bl.a. 502, de ble litt for billige og holdt ikke veldig lenge. Da fikk de klar beskjed fra kundene at det var bedre at de tok mer betalt og at kvaliteten ble bedre.

Skjermer til E23 har nesten tredoblet seg på et par år, regner med at det er nyproduksjon på de nå.