Gå til innhold

Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Liten update


sveigis
 Share

Anbefalte innlegg

Bilder kommer,men ikke enda.Jeg reiser til Rikshospitalet imorgen og skal igjennom en større knesoperasjon .

Så nå blir det pause fra e34 en stund gitt. Og det er kjedelig.

Håper du kommer deg fort igjen då :)

Følger stille med med store øyne !

sendt from my unicorn using tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder kommer,men ikke enda.Jeg reiser til Rikshospitalet imorgen og skal igjennom en større knesoperasjon .

Så nå blir det pause fra e34 en stund gitt. Og det er kjedelig.

 

Det var synd å høre :( Må du være lenge på sykehuset? Vil ha bilder så fort som mulig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var synd å høre :( Må du være lenge på sykehuset? Vil ha bilder så fort som mulig! :)

Neida,dette går fint.Har fått en sykdom som gjør at jeg må ta en service på beinet.

Blir på sykehuset en liten uke.Men det er opptreningen etterpå som tar tid.Så det å ligge å mekke gammel bil det kan jeg ikke enda.:).

Det blir bilder når jeg skal igang med stolene.

Det som er min utfordring er hvordan jeg skal sette sammen interiøret.Stoler,baksete og dørsidene er lyse (champagne).mens original er beige.Det skal bli en miks,men ikke noe harry.Heldighvis så er stolene som er kjøpt blitt litt mørkere i skinnet pga alder,så det jeg kommer til å gjøre er å kjøpe Sviss wax farge og farge de opp igjen.Så da tenker jeg det blir bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha lykke til og god bedring med operasjonen :) Selv om det blir ett lite opphold fra å skru på bilen så er den iallfall i stand og klar til en luftetur når sinnet krever det, hvis du kan kjøre da. Hvis ikke så bare ringer du meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha lykke til og god bedring med operasjonen :) Selv om det blir ett lite opphold fra å skru på bilen så er den iallfall i stand og klar til en luftetur når sinnet krever det, hvis du kan kjøre da. Hvis ikke så bare ringer du meg ;)

Takk Fredrik det skal jeg gjøre.:).Hvis ikke jeg kan kjøre ,får du kjøre m30,kan ikke stå for lenge:).

Jeg sitter på helseekspressen nå og føler meg...ja liten.;).

Men deilig å vite at når jeg kommer hjem og blir bra,har jeg noe gøy å stelle med. Stoler og interiør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel etter å ha tilbringt noen dager på Rikshospitalet kom jeg hjem igår.Gleden var stor å treffe min lille familie.Før jeg reiste så hadde jeg vasket og pakket 535 ned som jeg kaller det.Men jeg så straks der var folk som hadde brukt den:).

Joda kona hadde brukt den,ene og alene pga jentene lengtet så etter meg og de savnet lyden av bilen.Da er det gøy å vite at det jeg har gjort så langt med bilen har gitt resultater:).

Ikke nok med det jeg fikk pakke og når jeg kom hjem:

post-58602-0-90629000-1386415061_thumb.j

Nemlig kaffikopp med bilde av bilen.

Et til:

post-58602-0-60689600-1386415084_thumb.j

Dette var gøy synes jeg.

Men blir lite kjøring og skruing nå pga opptrening av kne og muskel.

Uansett gøy å være hjemme igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å høre :) Kan tenke det er godt å være hjemme igjen ja, til sol, snart jul og tørre veier ;)

Ja deilig er det men merker det er godt å sitte med beinet høyt og slappe av.Må dessuten ha sjåfør for tiden.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff..

Merker det er kjedelig å ikke kunne kjøre bil.Jeg klør etter å komme igang med interiøret ;).

Lite luft er der i bakdekket så idag skal jenta mi på 8 år blåse det opp med kompressor.

Artig når sånne små er med å hjelpe til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • sveigis changed the title to Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Liten update

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...