Gå til innhold

Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.E28 og årets første shine.Upd


sveigis
 Share

Anbefalte innlegg

Tilfeldighet eller ikke?

For dere som har fulgt med litt på tråden ,vet at denne bilen har en spesiell historie for meg.

(Les første side.)

Saken blir ikke mindre spesiell,da jeg skulle opp på loftet for å finne en vinterjakke til minste datteren min.

Der fant jeg nemlig et gammelt bilblad Autobørsen.

Tok det med ned og begynnte og ta en titt.Alltid gøy å se biler som du får billig idag kostet skjorten i 1999.

Sjokket er desto større da jeg finner min Bmw i bladet.

Annonsen er utydelig på bildet men da stod den tilsalgs for 200 tusen og en km stand på 80000 km.

og der er Borbet A på bilen og ja det synes jeg bilen kledde.

Ganske tøft spør dere meg,så jeg tror at denne bilen er "Ment to be"for meg!

Legger ut et par bilder,noe dårlige men

xucdm5zyxlo5mmpjy6lo.jpg

pu9u6ij3sqqvjnuqib4i.jpg

Når jeg tenker over det så kjøpte jeg det bladet akkurat da jeg var på jakt etter E34 på den tiden.

Så dette bladet må jeg vel passe på tenker jeg.

Karma :-D He he he ;-) Takk for fin "Blogg" av bilen din :-) Jeg leser dette med stor glede :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karma :-D He he he ;-) Takk for fin "Blogg" av bilen din :-) Jeg leser dette med stor glede :-)

Takk :).

Ja jeg prøver å oppdatere tråden med bilder og info så ofte jeg kan.

Ja ,bladet var spesielt å finne.

Hyggelig når folk følger med og kommenterer,gir insp.til å fortsette "535i bloggen":)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk børstene på dynamoen, samt kabelene som går fra / til den. Min hadde dårlig kontakt mellom dynamo og starter.

Det skal jeg gjøre Takza,men et dumt spørsmål,men spenningsregulator og børster er ikke det det samme?:) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

børstene ligger imot sleperingene på akslingen, spenningsregulator er helt bak på dynamon. ser ut som en liten boks :)

Ok,trodde det var kalt børster de "kobbertaggene"som står på regulatoren.De som går ned mot akselen på dynamoen.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja bare pass på at du finner riktig! har faktisk aldri måtte fikse på dynamoen til en e34, så vet ikke hvor mange forskjellige typer det er,,, men en dynamo blir aldri "ødelagt" det er bare enten børstene, spenningsregulator, eller lagrene som må byttes,, skal mye til for at andre ting skal skje. og i dette tilfellet ser det ut som spenningsregyulator og børster er i samme del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • sveigis changed the title to Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.E28 og årets første shine.Upd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...