Gå til innhold

Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Horst er tilbake .


sveigis
 Share

Anbefalte innlegg

rart jeg ikke har sett tråden din før jan! masse å lese på her :D ble veldig bra med kanalen! liker når ting gjøres skikkelig! gruer meg litt til å sette i gang med dette selv, men gleeeeeder med til å få det unnagjort! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rart jeg ikke har sett tråden din før jan! masse å lese på her :D ble veldig bra med kanalen! liker når ting gjøres skikkelig! gruer meg litt til å sette i gang med dette selv, men gleeeeeder med til å få det unnagjort! :)

Tusen takk.Ja jeg har vært her en stund og kludra ned noen sider.:).

Jeg prøver hele tiden å oppdatere så ofte som mulig.

Kanalen var jobben sin det,men ble bra til slutt.Som du skriver så er det godt å få det unnagjort.:)

Håper du skjønte det på jekkfeste.Når du skal til så ring meg så skal du få oppskriften.

Måtte teste org.jekken idag.Ga seg ikke en plass:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aktiv kull blir brukt til å fjerne lukt,smak osv.

Dette blir også brukt når det blir laget sprit eller hjemmebrent om dere vil.Da heter det kullfilter :).

De fleste tenker på aktiv kull når det gjelder destilering av sprit og lignende,ikke fjerning av lukt inni bil ;).

Men nå er det vel heldigvis et fåtall som driver med det greiene der.

Tegningen til Takza viser et eksempel på hva aktiv kull kan brukes til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte på deg med en gang jeg så denne :)

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45260717

Dette hadde jo vært den perfekte mimre bil for deg Jan, også hadde den komme til ett godt hjem :)

 

Ja vet hva?Helt perfekt.Den fikk jeg lyst på.Lik farge som jeg hadde ja lik alt.

Uff ,ja jeg har tenkt mye på e28 i det siste og jeg som sverget at jeg var ferdig da jeg solgte min.. ](*,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • sveigis changed the title to Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Horst er tilbake .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...