Gå til innhold

Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Lysfiks.


sveigis
 Share

Anbefalte innlegg

Da er det noe nytt på gang igjen.

Jeg har i lengre tid letet etter en stol som er hel uten sprekker eller skader på førersiden.

Det viser seg nå at jeg har vært heldig å komme over et full elektrisk m5 interiør i tilnærmet lik farge som det jeg har.

Dette interiøret trenger litt omsorg og shine,men det skal jeg fikse.(litt rens,farging og smådill:).).

Da dette også har elektriske nakkestøtter bak ,blir utfordringen å få koplet dette.Selv om dette er en tøvete ting i mine øyne ,så vil jeg jo ha dette iorden.

Så til fredag hvis ting går etter avtalen,drar jeg til Sverige og henter dette.

Gleder meg:) :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette ser jeg frem til.Har endel utfordringer iht.kopling av minne,speil osv.Men det tar jeg som det kommer.

Må og sy litt og farge det opp litt men det er bare morro.Skal ihvertfall få det bra igjen.Det som er saken her ,er at det er en tanke lysere.

Men det har jeg en plan på.Kall det en "Sveigis edition" individual utgave :)

Bli ikke noe harrifisering men tror det blir bra.;)

Dette skal selfølgelig bildedokumenteres her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir helt konge, M5 interiør er rått :cool:

På dette så må du bruke Swissvax Lether Care Kit, da kommer de til å bli strøkene da dette er den desidert beste skinn rensen på markedet :) Si i fra om du trenger hjelp med noe? ;)

 

Det hadde vært kjempefint.

Jeg har en plan på tinga.Så du må gjerne hjelpe til.Må ha litt farge og diverse,så vi får ta en kveld med Visakortet mitt og bestille diverse fra den virtuelle verden.Fint om du kan hjelpe til da så jeg vet hva som trengs og ikke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært kjempefint.

Jeg har en plan på tinga.Så du må gjerne hjelpe til.Må ha litt farge og diverse,så vi får ta en kveld med Visakortet mitt og bestille diverse fra den virtuelle verden.Fint om du kan hjelpe til da så jeg vet hva som trengs og ikke. :)

 

Bare ring så finner vi ut av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror bildene ligger lenger bak i tråden her, men jeg tror at det skal være kun å plugge til så funker det så lenge du får med det ekstra settet med ledninger man må ha i memory stoler

Fant de bildene du hadde lagt ut.Takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg tatt turen til Sverige og hentet interiøret som jeg snakket om .

Jeg og svigerfar tok ferja fra Sandefjord idag og møtte en meget hyggelig kar på utsiden av Strømstad.

Praten om Bmw gikk løst mens vi lastet over delene jeg skulle ha.

Det som er stilig her er jo at dørtrekka er jaggu sydd i skinn,altså ikke bare d3nne platen som er i selve dørtrekket.

Så etter jul blir det prosjekt interiør og det gleder jeg meg til masse :).

Som jeg skrev så er det litt jobb her med tanke på rengjøring osv.

En komplett bildeupdate kommer når jeg har pakket det ut.

Og ja,stolene er deilig å sitte i.:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he,ja de skal inn på rommet til datteren min.:).

Det første jeg skal gjøre ,er å prøve de i bil og finne ut hvordan jeg skal få koplet disse da jeg har andre koplinger på mitt ledningsnett.

Da dette er gjort,blir det shining for alle penga.Da jeg skal til må du komme bort Fredrik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • sveigis changed the title to Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Lysfiks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...