Gå til innhold

Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Liten update


sveigis
 Share

Anbefalte innlegg

Heiheihei! Lukter jeg E34-meet på sørøstlandet her?

He he,dette blir vel bare et sånn miniatyr meet her på Sørlandsiden i og med Crabfish skal hjem fra Oslo til Kr.sand på juleferie.

Mulig jeg tar feil her ihenhold til Crabfish men.

Men jeg mener at vi som driver med e34 skulle jo hatt et treff engang på nyåret.

Jeg kan gjerne kjøre et stykke jeg for å treffe e34 entusiaster.

Jeg kan se for meg lang rekke med e34 i alle former og fasonger med trivelige mennesker der praten går.DET hadde vært gøy det eller hva Takza og andre e34 people??:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg komme med et forslag:Etter jul en gang kunne vi jo sett om vi kunne møtes en plass som var forenlig for alle.Jeg tenker da på lengde kjøring osv.Ikke noe voldsomme greier.Rett og slett bare møtest vi som er glad i disse bilene,utveksle erfaringer ,kunnskap osv.Sitter jo inne med det at her på forumet er der mange utrolig trivelige mennesker som er greie og imøtekommende.:).Så hvorfor ikke møtes? Jeg er brennsikker på ar det hadde blitt gøy.:)

Men forutsetningen er at ting må være enkelt,ikke noe banekjøring og bl bla.Bare et enkelt møte med visning av biler osv.

Men jeg kan ikke under noe omstendigheter møtes før jul pga nyoperert,jul,barn,familie,ja hele j...a regla;).

Så jeg foreslår at vi tar en seriøs prat på nyåret å detaljplanlegger litt da .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt korrekt,bare med litt ordentlige blier.:).

Det har jeg lært meg iløpet av de åra med bil.Jo enklere jo bedre.

Husker engang da vi arrangerte et større Opeltreff med prøving av nyere Opler og diverse,noe som alle som brant for Opel synes måtte vært gøy,7 stk kom.

Derimot når en kamerat skrev på siden hans senere,Kaffi og uformelt Opel treff oppe på taket på Meny Grimstad,Ja da var der gnudd med biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he,dette blir vel bare et sånn miniatyr meet her på Sørlandsiden i og med Crabfish skal hjem fra Oslo til Kr.sand på juleferie.

Mulig jeg tar feil her ihenhold til Crabfish men.

Men jeg mener at vi som driver med e34 skulle jo hatt et treff engang på nyåret.

Jeg kan gjerne kjøre et stykke jeg for å treffe e34 entusiaster.

Jeg kan se for meg lang rekke med e34 i alle former og fasonger med trivelige mennesker der praten går.DET hadde vært gøy det eller hva Takza og andre e34 people??:)

Du har rett her, har juleferie til den 29, så er det nyttårs vakt ;) blir iallafall et nyttår som jeg husker i garden :)

Men begge deler er bra, et lite, treff for oss tre såkalt minivinter treff, så et på nyåret, der snøen er ferdig smelta, så kan vi kalle det, "e34 gentlemans meet" mulig lage event i e34 gruppa på face, der vi tre er moderatorer >:) eller kansje ha det lukka for bimmers ;)

★sent from my wifi microwave★

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok,da har jeg snakket med Fredrik.

Han sier at der skal etterhvert bli et treff bare for 5 serie gennerlt.Da mener jo jeg at det er like greit å hive seg på der.

Kan jo fort bli litt mye ,tenker da på e30 meet og andre treff på vårparten.

Står noe om dette treffet en eller annen plass her på forumet.

Men det gjør jo absolutt ingenting å slå seg sammen med andre 5 serie entusiaster heller da.

Så får evntuelt vi e34 fans bare ta noen små treff innad når det passer.

Tror det var powerfuglen som lå bak det 5 serie treffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • sveigis changed the title to Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Liten update

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...