Gå til innhold

Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Øreliten miniservice på e28.Upd


sveigis
 Share

Anbefalte innlegg

Her skjer det lite for for tiden kombinert med dårlig vær og at der er ikke noe spes å gjøre med bilen :).

Bilen blir brukt hele tiden til det meste.

Men til uken blir det antagligvis noe interiørbytte og ombygging av ledningsnett til stolene.Har fått tak i de stikkene som tilhører m5 stolene og da slipper det og bli så mye klipp og lim.

Har heller ingen bilder å bidra med idag.Men skal love dere full bildeupd. Når interiøret skal byttes.Da skal interøret vaskes,renses og shines.Jeg gleder meg mye til alt er iboks innvendig.:).

Kan forresten legge ut et bilde av den ene stolen:

post-58602-0-25969300-1388765009_thumb.j

Stolen er møkkete,men skal bli ren og pen når jeg er ferdig.:).Bakseter og dørtrekk er som nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bruk alt for sterke kjemikaler. Da tørker skinnet helt ut og blir sprøtt :) Ett lite tips bare.

Nei det vet jeg.:)

Kommer til å bruke Swiss vax og en blanding med Surfex aller først.Snakket lenge med en på DCN nå her om dagen.Han gav meg oppskriften på en blanding med Surfex som jeg skulle bruke,som ikke var farl6g for skinnet ,samtidig som det ble rent.Må og farge opp den ene puta på stolen.Her blir det brukt enten Sviss wax eller Leathermaster som fargeprodukt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surfex funker gull på skinn. Bruk også litt greenclean, den tar vekk en del den også. Og når du først skal farge opp, ta hele stolen. Beige/brun skinn, vil alltid være lysere der du har fått på ny farge. Og bruk elefantfett på slitasje områdene. Som f.eks armlene hvis du har, side putene på sjåfør stolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se det nye interiøret i bilen din! :D

Det blir nok bra med sportsseter kan jeg tenke meg.

Ja det blir spennende.Min utfordring er jo at interiøret jeg har fått tak i er lysere enn det sandbeige som står i nå.:)

Men dette har jeg som sagt en plan på.

Stolene er ihvertfall gode å sitte i.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nå har snøen gjort sin annmarsj her på sørlandet og.

Idag fikk jeg spadd frem bilen og la merke til flatt bakdekk.:(.

Var jo ikke så rart.Stod en linse/senk skrue i så dette fikses lett på en bensinstasjon.

Bilen har stått en stund nå,så idag får jeg ut å lufte den litt på vinterføre.

Noen bilder av en kald 535i:

post-58602-0-53143000-1389696331_thumb.j

post-58602-0-19815600-1389696624_thumb.jpost-58602-0-19815600-1389696624_thumb.jpost-58602-0-64881100-1389696687_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må få ønske deg ett litt sent godt nyttår Jan :)

Snø og BMW uten antispinn er gøy, er noe med de spontane sladdene du kan ta uten å måtte holde inne antispinn knappen i 10 sekunder først ;)

Godt nyttår til deg og Fredrik.

Ja var ute og rattet litt idag ,og gøy var det uten tvil.Men faderen merker at jeg er redd for å havne ut i den frie natur. :).

Høres dumt ut men er faktisk redd for denne skuten.En ting er å leke seg på plasser og veier du er trygg, men på vanlige veier merker jeg at jeg leker noe mindre med denne.

Hadde det vært en haug av en vinterbil ,ja da hadde jeg ikke brydd meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • sveigis changed the title to Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Øreliten miniservice på e28.Upd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...