Gå til innhold

Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Liten update


sveigis
 Share

Anbefalte innlegg

Dukker stadig opp ting..

Da er dempere på vei i posten.

Bak er demperene helt finito..Var så heldig å få tak i i noen dempere her på forumet.Blir godt nå å få alt nytt foran og bak.

 

Men pokker nå blir det litt å gjøre:

 

-snekkebytte

-alle drivstoffrør

-demper foran og bak

-hengerfeste

-doble stusser på eksos

 

Ja,ja velger man gammalt blir det sånn.Men er litt koseli au som mi seiå i Grimstad :) :)..

Blir veldig bra med doble stusser bak! stusset litt på den stussen du hadde der fra før av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den stussen er der ene og alene for en grunn.Jeg fikk et komplett 2,5 effekt anlegg omtrent gratis som ikke var brukt.Da var denne stussen på.Og i og med bilen hadde hastevisning på bts,ble ikke proritert.Men den har vært et stort irritasjonsmoment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om ikke du ikke har/kjøpt så har jeg ei styresnekke liggende som skal være bra som fulgte med min gamle 535i

du kan få den billig om det skulle være av interesse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dempere forran ja. Da er det bare å begynne å dynke toppen av fjærbeindet med rustløser:)

Dempere bak er heldigvis lettere.

 

Demperene foran er et styr ja.

Men heldighvis ikke så lenge jeg hadde det oppe.

Har nå hørt det kan sitte godt bak og :).Men tar tiden til hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke den eneste som finner rare greier i bagasjerommet i en e34 535! Fant nemlig ett håndskrevet kjærlighetsbrev til en av de tidligere eierene fra en svensk jente! Frista nesten å sende den videre :D

Sent from my C6603 using Tapatalk 2

Ha ha vittig.Ja en kan finne mye rart.En bekjent av meg fant en båndopptaker under sete på en bil engang.Og det hersket ikke noe tvil hva den gjorde under sete.Mannen hadde nok tatt kona for utroskap en gang :) :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikveld har det vært skrukveld hos Sammigun.

Har jo ei styresnekke som er meget dårlig.Like vinglete som ei Latvisk prostituert ei :).

Da er det greit å ha kamerater som har e34 en kan plukke litt på.

Snekka på denne bilen var veldig bra .

Så da var det bare å sette igang.Men fy for helsikke å disse boltene satt etter mye banning var den omsider ute.

Men for dere som har fulgt med her så fant jeg en rominndeler.

Denne ble ikveld byttet bort i en som er til manuell såkalt m5 konsoll.Denne passet perfekt.Litt usikker om jeg skal lakke den beige men.

 

Litt bilder må folket ha:

 

M5 romdeler:

post-58602-0-09474200-1395260077_thumb.j

 

Snekke som skal ut:

post-58602-0-80362800-1395260169_thumb.j

 

Delebil:

post-58602-0-23559200-1395260221_thumb.j

 

Og en hvit 535i som snart er på veien med skilt:

post-58602-0-43804000-1395260305_thumb.j

 

Alt i alt en koslig kveld med skruing og bilprat.

Fikk og en haug med ledninger til oppkopling av stoler til bilen.Så nå har jeg masse og gjøre fremover.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal få være med når det måtte være.:).Viktig med mange entusiaster på en gang.

Det som var saken idag,var at idag hadde alle tid så da må en smi kan du si :).

Er ikke alltid lett å få til at det klaffer for alle og det er litt dumt men.

 

Hvis du vil imorgen,kan du komme bort til meg så kan vi ta en titt på bilen din Fredrik.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal få være med når det måtte være.:).Viktig med mange entusiaster på en gang.

Det som var saken idag,var at idag hadde alle tid så da må en smi kan du si :).

Er ikke alltid lett å få til at det klaffer for alle og det er litt dumt men.

 

Hvis du vil imorgen,kan du komme bort til meg så kan vi ta en titt på bilen din Fredrik.:)

Hehe, har jobbet sent i dag så hadde nok ikke passet. Men hadde jeg visst det på forhånd så måtte nok jobben vike, BMW er viktigere :P

Det vil jeg gjerne, når passere det for deg? Jeg må bare en kjapp tur innom Bavaria etter jobb ellers passer det for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du jobber dagen ikke sant?

Men kan du ikke komme når du har spist og slappet litt av?:)

Skal det skje noe akutt imorgen ringer jeg deg,hvis ikke kom når det passer deg.Men fordel at det er lyst.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • sveigis changed the title to Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Liten update

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...