Gå til innhold

Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.E28 og årets første shine.Upd


sveigis
 Share

Anbefalte innlegg

26 minutter siden, jantore90 skrev:

E28 er så lekkert!

Ja de er det ,har alltid likt de .

 

Akkurat nå, Ingvaldsen skrev:

m-contour felger i 17 hadde denne kledd noe voldsomt :D

 

 

Der skal du få min absolutte fulle støtte.😀

Men er fullstendig kjøpestopp nå og må bruke de style 32 hjula som jeg har .

De kler og bilen synes jeg.

Hadde det ikke vært for påkost av e30 ,så hadde jeg kjøpt et sett Jostein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, sveigis skrev:

Ja de er det ,har alltid likt de .

 

Der skal du få min absolutte fulle støtte.😀

Men er fullstendig kjøpestopp nå og må bruke de style 32 hjula som jeg har .

De kler og bilen synes jeg.

Hadde det ikke vært for påkost av e30 ,så hadde jeg kjøpt et sett Jostein.

har full fortsåelse ! har inngått full kjøpestopp selv med unntak av det mest unødvendige selv siden jeg står i fare for permitering :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

har full fortsåelse ! har inngått full kjøpestopp selv med unntak av det mest unødvendige selv siden jeg står i fare for permitering :P

Ja likt her og .

Går hjemme da jeg er i risikosonen ,så null ekstra å hente lønnsmessig gitt😀.

Så får vente og ta til takke med det jeg har.

Sender deg en pm ikveld forresten angående E39/53 spm.😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smeller til med en oppdatering her like gjerne .

Det å ha denne stående på utsiden å ikke bruke den ,er som for en som er seksuelt avhengig å prøve å gå forbi et gledeshus,altså umulig .😀

Fruen måtte på handletur ,jeg stilte meg til fri disp mot at vi kunne kjøre e28.

Til og med Sparkjøp kunne jeg være med på ,bare jeg fikk en unnskyldning for å dra mil og banke m30 .

Joda vi reiste på handletur og bare det å starte den på kald motor ,er en glede .

Etterhvert kom vi til første stopp og parkerte laaaangt bort fra stressende kjerringer:

479F857A-9C70-4A7A-8BC7-A74E9330FF74.thumb.jpeg.520f960abced55a7bebacccb5e05128e.jpeg

Ferden gikk videre til litt helgehandel :

E0FA4F54-BB29-4644-913B-2D2BAF349773.thumb.jpeg.136bab2301df6e4581fee919c065a0af.jpeg

Er stort bagasjerom i denne til å være så liten .

Ved Meny:

43D6672F-C03E-4852-BF67-A725F973E454.thumb.jpeg.d7052f52e0fec399219d78d7fd4b6fe4.jpeg

Var billig olje på Bilextra så dette ble handlet inn:

E663D55B-265A-4988-902C-4968D322850D.thumb.jpeg.4280d08daebdd8f35ef91d7a4030b2c3.jpeg

Etterhvert var vi hjemme ,men gadd ikke være hjemme ,så 18 mil idag uten mål ble gjort idag og fungerte veldig bra .

Skal ha oljeskift med filter snart .

Da skal jeg til med mer ,men det kommer jeg tilbake til .😀

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Mortenej skrev:

Nytelse Jan. Flott å kunne ta ut denne å kjøre.

Helidig dere som har været med dere, henter jo en mnd på sessongen i sør :) Her kom vinteren for fullt igjen i natt.

 

Veldig gøy dette og ikke minst få brukt den.

Og må jo være ærlig å si at det ekstra gøy er det å hente ut en startklar bil for en gangs skyld.

Satt og tenkte på ifjor på denne tid ...

Været har og vært på vår side til nå sånn at man får kjørt litt .😀

Tenker det passet dårlig med snø men husk ,etter regn kommer sol .😀😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var nok godt for deg Jan 🥳🎼 Ja er det ikke deilig å hente ut en ferdig bil som bare kan kjøres og kose seg med 😃👍

Jeg har faktisk tenkt på om jeg skal bruke den Castrololjen jeg også 👍 Hundrelappen billigere enn den andre varianten 5w-40 👍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Bimmerlorris skrev:

Dette var nok godt for deg Jan 🥳🎼 Ja er det ikke deilig å hente ut en ferdig bil som bare kan kjøres og kose seg med 😃👍

Jeg har faktisk tenkt på om jeg skal bruke den Castrololjen jeg også 👍 Hundrelappen billigere enn den andre varianten 5w-40 👍 

Ja det var godt å få det servert ferdig i år helt ærlig .😀

Har jo alltid kjørt 10 40 på disse m30 motorene og såpass billig ,hvorfor ikke ?😀

Nå skal jeg etterhvert ta oljeskift og div på e28 og var og skaffet filter idag .

Har kjørt 41 mil nå på to dager med den og ikke noe feil sålangt .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig flott. Skulle bare fått deg sommerdekk på trx'ene og tidsriktige skilt (men de dekkene koster jo der etter) 😁

Kjenner meg og godt igjen med den sammenligningen du drar lenger oppe mellom 3 og 5 serie. Dette merket jeg godt da jeg hadde e36 og e39 på samme tid. E39en virket en del mer gjennomført og solid når det kom til interiør, virker jamnt over som at e39en har fått litt mer eksklusiv utførsel, der e36 er litt simplere. Men igjen er e36en litt mer fast og kompakt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BjornarHS skrev:

Utrolig flott. Skulle bare fått deg sommerdekk på trx'ene og tidsriktige skilt (men de dekkene koster jo der etter) 😁

Kjenner meg og godt igjen med den sammenligningen du drar lenger oppe mellom 3 og 5 serie. Dette merket jeg godt da jeg hadde e36 og e39 på samme tid. E39en virket en del mer gjennomført og solid når det kom til interiør, virker jamnt over som at e39en har fått litt mer eksklusiv utførsel, der e36 er litt simplere. Men igjen er e36en litt mer fast og kompakt :)

Det er min største drøm å få dekk på disse,men ja det koster meg rundt 4000 kr dekket om ikke mer.😩😩😩

For komplett sett med dekk ,får du jo en grisepen pakke med BBS hjul.

Har sagt til alle at finner folk TRX dekk som er hele ,send de til meg .

Gir søren om de 100 år bare godt med mønster .😀

De som er på nå ,er gamle ,men nydelige å kjøre på ,men skal av nå pga de er sprukne på sidene ,så må være grusom forsiktig .

Skilt blir bestilt til sommeren så det må jeg ha på.

Ja du er enig der med forskjellen ?😀

Spesielt forskjell mellom e30 og e28 er merkbart stort ,selv om e28 er simpelt kontra e34 igjen .

E36 er en fast og fin bil å kjøre som jeg liker særs godt.😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdagen.

Jeg hadde jo e34en stående der e28 stod lagret i vinter,så idag måtte denne hjem .

Fikk med meg Fredrik90 opp der den stod .

Han kjørte e28 hele veien sånn at han fikk prøve datidens 540 d fra 1986 😀😀.

Hverfall etterhvert så var vi hjemme igjen .

Men nå har jeg virkelig store problemer med parkering til gjester .

Er gnudd:

BC046943-1324-4B3A-A2D3-3446CC08F09E.thumb.jpeg.5d0228761a6416ed4a365a699e542ea0.jpeg

Men nå varer dette til kun over påske ,så forsvinner begge m30ene bort .

Folk sier jo ,du skulle hatt garasje .

Skulle heller hatt større tun😀😀.

Neida Somsagt noe forsvinner eterhvert.

Så et bilde av far og datter bilene :

C2FA7803-C6D9-4E09-BE23-C58181424E02.thumb.jpeg.a9732434c7985ecd560281b91c0fd9d3.jpeg
 

Jeg har jo polert opp bilene og godt å se det ligger perler etter drittjobben:

2B5B70C8-86C5-4704-A6C7-9CABF911B6C3.thumb.jpeg.d50a1cacd36d732d5643b0fe579dc7cb.jpeg

Nå er det grillling og opplading til litt småjobbing på Tds tenker jeg .😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • sveigis changed the title to Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.E28 og årets første shine.Upd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...