Gå til innhold

Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Liten update


sveigis
 Share

Anbefalte innlegg

Ha ha ja dette var gøy Jan 😅👍 Dr Bmw-god slår til å redder gobiler fra spikertilværelse 🥳 Du må jo legge ut litt oppdateringer her inne på ting som blir gjort da håper jeg 🙏😃 Spent på å se hvordan den blir med litt Sveigispleie 🥳 
Grattis med E30 🥳👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, scoot skrev:

Jaggu så morsomt, gratulerer så mye. M40 motoren er kanskje ikke guds beste barn, men kammer og løftere er rimelige og relativt enkel prosess. Jeg kjøpte et sett fra Tyskland den gangen jeg hadde en E30 318, kosta ikke stort og gjorde underverker.

 

Lykke til, gleder meg til å følge med videre :-)

Jo takk , var gøy og veldig kjapt dette .

Neida , motormessig så kunne det vært noe annet ,men tror det skal gå fint 😀.

Takk for tips , men håper jeg slipper nå i første omgang 😀.

Skal oppdatere så fort der blir gjort noe .

8 timer siden, Skulebollen skrev:

Gratulerer! Begynner og bli en int. Bilpark på deg nå😁

Takk takk Emil .😀

Ja det var det da ?

e30 var jo bilen jeg ikke skulle ha , men nå ble det sånn😀.

Forresten bilpark ,du har bilpark som er rå, fy søren 👍👍👍👍.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Gabz skrev:

Gratulerer med det som ser ut som en ryddig E30 :) Alltid veldig morro når man kan redde en bil som fortjener det med litt enkel TLC. Blir bra det!

Jo takk og den er faktisk det .

Letteste bil jeg har hatt til nå og hadde aldri tatt den om det var type TDS eller lignende .😀

8 timer siden, Bimmerlorris skrev:

Ha ha ja dette var gøy Jan 😅👍 Dr Bmw-god slår til å redder gobiler fra spikertilværelse 🥳 Du må jo legge ut litt oppdateringer her inne på ting som blir gjort da håper jeg 🙏😃 Spent på å se hvordan den blir med litt Sveigispleie 🥳 
Grattis med E30 🥳👍

Var ikke dette overraskende ?😀

Jo jeg kan ikke se ting kastes eller brukes som spinnebil når det kan fikses .

Skal oppdatere så fort jeg gjør noe  og skal få den bra tilslutt håper jeg .

😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, fxslin skrev:

Der kom den ut her også :-D Gratulerer igjen. Ser jo veldig ryddig ut og i riktig @sveigis tilstand, vil tro du fikser den opp greit i god brukstilstand!

Ja den gjorde det og takk 😀.

Joda den skal bli bra og er som jeg nevnte det letteste prosjekt jeg har hatt til nå.

 

2 timer siden, slettaas skrev:

Gratulerer med e30😀 bra du redder denne fra døden. Denne får du nok på veien igjen👍

Takk .😀

Ja denne skulle jeg redde , fikk angst når jeg så truck stod klar for løfte den vekk .😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK dere .

Etter å ha fått en mengde meldinger fra folk her osv , gir jeg etter for flertallet og det blir opprettet en tråd på den .

Hadde ikke tenkt det , men greit å ha det ryddig føler jeg.

Ikke minst at folk synes det er gøy .

Met inspirerende da .

Så ny tråd om helårs e30 kommer .😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med e30! Blir nok bra denne som alt annet :D

 

Om du sier den har etpar småflekker på taket, anb. jeg å sjekke taket innvendig, disse er desverre glade for å ruste innenfra og ut..

Selv om det kansje er mer normalt med de med takluke.

 

Edit åpna øyna å så en gang til, har jo takluke denne🤪

Endret av eeikenes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, sveigis skrev:

Etter å ha fått en mengde meldinger fra folk her osv , gir jeg etter for flertallet og det blir opprettet en tråd på den .

Selvsagt skal du ha tråd på denne :-D Så veldig fornøyd med at du bøyer for flertallet :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med e30, det er morsomme biler. Hatt to biler med m40 selv, den ene endte opp med m50b25 og den andre med m42. M42 motor er plug and play og er etter min mening en underholdende motor i e30😀 uansett, veldig bra denne ikke endte på huggern. Følger med videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nytt og spennede prosjekt Jan 👍 Dette på jeg si at kom som en overraskelse, selv om du har snakket om ett bruksbilprosjekt før. Jeg vet du har snakket om 3-serie men trodde du var mer mot E36, derfor er jeg glad du endte opp med E30 (E36 er kjedelige biler, E30 er mye mer spennende). M40 er vel kanskje ikke noe underverk, men med litt stell så skal du se den gjør jobben. En M42 eller M20 går jo også an å sette inn. 

Vet du noe om historikken til bilen? Tenker på hvor langt den har gått, om den er norsk, hvor lenge den har stått osv. Den kan jo ikke ha stått så lenge der, vi var jo inne å snudde der for noen år siden mener jeg å huske og da ville jeg husket om det sto en E30 der

En ting er iallfall sikkert, denne bilen har endt opp i rett hender 😀 Skal bli gøy å følge med på denne bilens ferd tilbake til livet 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, NA skrev:

Gratulerer med e30, det er morsomme biler. Hatt to biler med m40 selv, den ene endte opp med m50b25 og den andre med m42. M42 motor er plug and play og er etter min mening en underholdende motor i e30😀 uansett, veldig bra denne ikke endte på huggern. Følger med videre. 

Takk 😀.

Har aldri eid de ,men kjørt en mengde av de og ja artige .

Kjekt å vite det med motoralternativer  og enig ,denne kunne ikke kastes da jeg mener den er altfor god til det .😀

Gøy du er med videre .👍

 

4 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Gratulerer med nytt og spennede prosjekt Jan 👍 Dette på jeg si at kom som en overraskelse, selv om du har snakket om ett bruksbilprosjekt før. Jeg vet du har snakket om 3-serie men trodde du var mer mot E36, derfor er jeg glad du endte opp med E30 (E36 er kjedelige biler, E30 er mye mer spennende). M40 er vel kanskje ikke noe underverk, men med litt stell så skal du se den gjør jobben. En M42 eller M20 går jo også an å sette inn. 

Vet du noe om historikken til bilen? Tenker på hvor langt den har gått, om den er norsk, hvor lenge den har stått osv. Den kan jo ikke ha stått så lenge der, vi var jo inne å snudde der for noen år siden mener jeg å huske og da ville jeg husket om det sto en E30 der

En ting er iallfall sikkert, denne bilen har endt opp i rett hender 😀 Skal bli gøy å følge med på denne bilens ferd tilbake til livet 👍

Takk Fredrik og ja dette kom like overraskende på meg .😀.

Jeg hadde aldri kjøpt den om jeg ikke visste at denne skal jeg klare å få på veien igjen .

Angående det med motor ,så er det ikke akkurat m20 /m30 spennende og kvalitet ,men jeg liker litt sånn kjerringa mot strømmen og skal klare meg med denne .

Perfekt 4 dørs og liten motor stikk motsatt av det alle andre skal ha 😀😀.

Angående historikk vet jeg ikke noe desverre ,og stemmer det du sier angående plassering.

Den stod gjemt 10 meter fra meg på jobb før den ble dratt bort dit der den stod nå.

Jeg hadde egentlig sagt nei til flere aksjoner nå ,men denne måtte jeg ha ,og bra du er med .😀

Du må komme å se en dag Fredrik .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, viggo E34 skrev:

gratulerer med e30 Jan, det baller fort på seg med prosjekter😅 blir å følge med på denne også😉

Takk Viggo 😀.

Som sagt ,så hadde jeg aldri kjøpt den om jeg ikke visste at jeg skulle få bil av den igjen og det beste ,er at finner jeg ut at jeg ikke gidder så er jo en e30 lett å selge .

Men får vel et forhold til denne og så den blir vel her denne og .😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, eeikenes skrev:

Gratulerer med e30! Blir nok bra denne som alt annet :D

 

Om du sier den har etpar småflekker på taket, anb. jeg å sjekke taket innvendig, disse er desverre glade for å ruste innenfra og ut..

Selv om det kansje er mer normalt med de med takluke.

 

Edit åpna øyna å så en gang til, har jo takluke denne🤪

Hehe ja vi får satse på at det blir bra .

Angående rustbobler på luken så skal jeg etterhvert fikse det ,men først andre ting .😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • sveigis changed the title to Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Liten update

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...