Gå til innhold

svart gulvteppe e36 coupe selges. 500 kr ved henting!!


Gs123
 Share

Anbefalte innlegg

Ikke kjøp en dritt av han her! J*vla scam!

var å tittet på det i dag

gulvteppe er ikke svart fant jeg ut , men ett veldig slitt vanelig grått gulvteppe, pluss att det er demontert på den lette måten. kappet ved varmeapperat huset.

han påsto at det var sort (antrasit) men at han hadde mista lappen der det sto antrasit på baksiden av gulvteppe

Klødder du med meg? Teppet er svart og slitt ja.. Dette har jeg fått bekreftet! Og hvordan det er demontert vet jeg ikke, da det ikke var jeg som gjorde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kjøp en dritt av han her! J*vla scam!

var å tittet på det i dag

gulvteppe er ikke svart fant jeg ut , men ett veldig slitt vanelig grått gulvteppe, pluss att det er demontert på den lette måten. kappet ved varmeapperat huset.

han påsto at det var sort (antrasit) men at han hadde mista lappen der det sto antrasit på baksiden av gulvteppe

Klødder du med meg? Teppet er svart og slitt ja.. Dette har jeg fått bekreftet! Og hvordan det er demontert vet jeg ikke, da det ikke var jeg som gjorde det.

vi sammenlignet med det svarte gulvteppet i den andre bilen din. å man må jo være fargeblind for å ikke se forsjell. du så jo forskjellen selv i går

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...