Gå til innhold

Kjøpe motor fra Latvia, er dette trygt??


oskar
 Share

Anbefalte innlegg

Ble kontaktet av en Mario_Fazi etter at jeg la ut en ØK annonse på en m44b19 motor her på forumet.. Han har en 1999mod motor som har gått 158k og jeg skulle få den for 6000kr inkludert frakt til Norge.

Hans "courier" skal til Norge 5august så han kunne ta med motoren da. Alt virker bra med motor osv sier han, og jeg har fått bilder, film osv..

Noen som har tips til betalingsmåte?

Men, spørsmålet mitt er om det er trygt å handle slik? At det ikke er bare svindel...

Han kaller seg Car parts europe på e-posten sin.. Noen erfaringer? fazi.cargo@gmail.com, hørest suspekt ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor skulle det være farlig å kjøpe den motoren ? den kommer sikkert fra en vraket tysk bil så jeg ser ikke helt problemet, er det noen garanti for at en motor kjøpt i Norge ikke kommer fra en stjålet bil da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du gjør dette ville jeg møtt selgeren en plass. ikke dra han i hus å vis hva du har stående. kall meg gjerne fordomsfull... men jeg er skeptisk til skatchye utlendinger

:mrgreen:

Så enig!!!!

Oskar..... Gjør som ved alle andre handler.

Du betaler cash ved oppmøte mot en kvittering utferdiget på motornummer.

Dette gjør at du går fri om det er noe muffens men politiet kan hente motoren igjen uavhengig av din kvittering om den viser seg tilhøre en stjålet bil.

Tenk på at biler har nomalpris i østeblokken, i andre land er en 1999 en ganske gammel bil og da blir jo delene billigere, selv ville jeg ikke betenkt meg om det finns kvitt på motornr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært i kontakt med han, og får beskjed om at jeg får se delene, vurdere de og avgjøre de når de leveres. For så å betale på stedet. De kommer med andre ord oppover med et lass for utdeling langs "rute"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...