Gå til innhold

Spesiell 535 (STRØKEN) SOLGT


 Share

Anbefalte innlegg

Har en svært pen og tøff E34 for salg da jeg ikke har plass til å ha den inn mot vinteren.

Bilen er importert og ikke på skilter, ved alternativ fortolling kommer det på ca 11.000.- for å få den på skilter.

SELGER NÅ BILEN TIL SELVKOST PÅ GRUNN AV STUDIE OM 1 UKE...

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=35799531

Interessert i bytte av E39

PM for mer info og evt flere bilder:)

qpeb8r1xu7zy5odp2q12.jpg

m3ygvuecx9zrj9hoox2f.jpg

jrtlgtnnimoem95kcyhy.jpg

01o3zts9ggim6hh2iia9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det folk ikke vet om alternativ beregning, er at man først må betale eks140k for bilen, så søke om alternativ beregning, for så Hvis det er billigere får du de 129k igjen. ville bare nevne det da jeg undersøkte akkurat dette.

hadde jeg hatt så mye penger ;) fin bil forresten! ;)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er helt korrekt, ikke akkurat 140 k men noe under 90 må betales først ved søking om alternativ fortolling..

For denne bilen som snart er 25 år og har 300 000 km på seg vil det være mye penger å få igjen HELT SIKKERT...

Men folk må velge selv...bilen er ypperlig for banebil eller donor bil til noe annet hvis det er aktuelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært kjedelig at en slik fin bil hadde blitt en donor. Må ut med ca 92k ved førstegangsregistrering. Så har man 15 dager på seg å søke alternativ beregning på bilen. Da blir det vel kanskje rundt 11-12tusen kroner for skiltene.

Men er jo kjedelig at dette ikke kan gjøres fra første omgang. Byttelåne penger i 1-3mnd tid er ikke morro. Måtte da vært mye enklere for begge parter om slike kjøretøy kunne blitt alternativt beregnet fra første stund. Spart folk for mye tid og ekstrakostnader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NY PRIS DA JEG MÅ BEGYNNE Å STUDERE OM 1 UKE...DETTE ER BILLIG FOR EN SÅ STØKEN E34...

Linken til den på finn er utgått på dato, hvilken pris tenkte du deg?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Kostpris 31 med moms betalt og sport evolution dekk... Selges for 29500,-

Siste pris..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

Dette ser ut som et virkelig pent eksemplar. Denne hadde nok vært solgt for lenge siden om den hadde vært registrert. Du hadde sikkert også fått (mye) mer enn kostpris om du hadde tatt arbeidet med å registrere den.

mvh Christian

Det er helt rett det du sier men ikke hatt tid til det ... Må selge pga studie, skulle den ikke bli solgt blir den lagret et sted også får vi se hva som skjer. Håper noen andre vil ha den og gjøre den klar for skilter :) fortjener det denne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...