Gå til innhold

BMW 335i. Med eller uten x-drive?


mbergan
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 154
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

herrigud, denne tråden går litt utenom hva den blei lagd til...

ang temaet: vis man trenger/vil ha 4x4, kjøp 4x4... vis du syns du ikke trenger det, og er usikker om du vil ha det, bare dropp det og spar de penga.

når det kommer til "kampen mellom audi og bmw" ser jeg masse usakelig idiotiske kommentarer her. halvparten går nesten til angrep mot værandre.

mine erfaringer etter å ha hatt både bmw,vw og audi, er at vw og audi holder seg godt etter de har gått noen år, og en god del km. i motsettning til bmw (tenker da på audi 80/100, E36 og E34 i de klassene.

over til hvem som er raskest på stripa og i svinger så sier det seg selv...

vis det er isglatt så vil mest sannsynelig quattro dra rotta av bmw'n både i svinger og rett fram. men er det perfekte kjøreforhold, så vil mest sannsynelig bmw kjøre fra audi i alt minus start launch'n

lest igjennom hele tråden, og det er ufattelig mange som slenger dritt til værandre. takk gud for et anonymt forum :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

over til hvem som er raskest på stripa og i svinger så sier det seg selv...

vis det er isglatt så vil mest sannsynelig quattro dra rotta av bmw'n både i svinger og rett fram. men er det perfekte kjøreforhold, så vil mest sannsynelig bmw kjøre fra audi i alt minus start launch'n

Hvordan kan du påstå noe sånt? Har du kjørt IX nei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

over til hvem som er raskest på stripa og i svinger så sier det seg selv...

vis det er isglatt så vil mest sannsynelig quattro dra rotta av bmw'n både i svinger og rett fram. men er det perfekte kjøreforhold, så vil mest sannsynelig bmw kjøre fra audi i alt minus start launch'n

Hvordan kan du påstå noe sånt? Har du kjørt IX nei?

ja, jeg har kjørt IX før...

nå har denne tråden godt mest rundt "som alle andre tråder ang andre merker går tilbake til" altså bmw m3 mot audi rs4, bmw m5 mot audi rs6 etc. så da blir det quattro mot bakhjulstrekker.

nå har jeg ikke kjørt noen nyere biler med IX, bare eldre. men jeg har hørt at eldre IX systemet er bedre enn det nye. ikke skyt meg vis dette er feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...