Gå til innhold

Hvit E30 M3 stjålet i nærheten av Elverum


316
 Share

Anbefalte innlegg

Dæven, sinnsykt kjedelig! Siklet litt på denne da jeg var hos TK Trimming tidligere i sommer (står rett nede i veien), det første jeg tenkte var at den sto veldig godt til for tyver der den sto å skinte langs hovedveien - dessverre hadde jeg rett. Synd at slike biler tydeligvis må låses godt inn, selv om vi har sett eksempler på biler med tracking som har blitt vinsjet ut med låste hjul av oppbrutte garasjer også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelen er at vi har med idioter å gjøre. Som betyr at bilen blir gjenfunnet. En proff tyv vil aldri vært så skjødesløs.

Kjøre en hvit E30 M3 ute i skogen her.... kunne likesågodt stått naken i veien.

Som foregående taler, bilen står vanvittig tilgjengelig fra veien. Nesten latterlig enkelt tilgjengelig. Og bilen har tydeligvis ikke alarm/tracker ut fra det jeg skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var visst litt småbulker, riper, ødelagte felger og antakelig noe i understellet ettersom den ble gjenfunnet på en steinrøys. Oppbrutte låser osv... amatørnivå på det meste.

Gjerningsmannen er kjent, lokal narkopøbel som har vært ute å gjort faen før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Trist å høre! Hva er det med folk å leke gta? Det værste er at narkissen som stjal bilen sikkert hadde det jævlig gøy helt til han ble tatt.. Men det var ikke så farlig, for nå får han en etterlengtet all inclusive ferie i 4 uker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...