Gå til innhold

RÅSKINN Selges på Finn.no 1M Coupe!


ZhilleN
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg skjønne rat BMW ikke vil besudle M1 navnet mende må nok innrømme at det skaper unødvendig mye forvirring rundt 1M navnet. Hadde jo vært mer riktig med M1 på M utgaven av 1-serie men det er kanskje ett hint om at det kommer ett eller annet i nær framtid som skal ha M1 navnet, noe lavt, hekkmotorisert med to seter og som går ut av helvette fort :wink:

MEN jeg må si meg enig med Hagenissen, en mill for en 1-serie er litt vel drøyt når man får så mye annet rått til den prisen. Hadde nok heller kjøpt en 2008 E60 M5 for de pænga, eller importert en 2011 F10 530d M-sport, en strøken E24 635 CSI OG en 1989 E34 M5 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skjønner ikke at dette er noe å rope høyt om å lage tråd av, har jo tidvis vært opp til 3 brukte 1Mer på Finn.no :roll:

Men for all del, en helrå bil er det jo. En skikkelig ekte M slik en M skal være 8)

Det i seg selv er nesten litt historisk, for jeg tror det totalt ruller 7stk rundt på norske veier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at dette er noe å rope høyt om å lage tråd av, har jo tidvis vært opp til 3 brukte 1Mer på Finn.no :roll:

Men for all del, en helrå bil er det jo. En skikkelig ekte M slik en M skal være 8)

Det i seg selv er nesten litt historisk, for jeg tror det totalt ruller 7stk rundt på norske veier :)

Nja jeg har hørt et litt høyere antall, mulig de 7 er de som er solgt igjennom forhandler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel noe det med å ha så mye oppmerksomhet som mulig.. Hvit sort sølv forsvinner i mengden og kan for ett utrent øye bare være enda en "1serie sedan"... Men i riktig shiny farge som orange så blir bilen ett virkelig villdyr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...