Gå til innhold

RÅSKINN Selges på Finn.no 1M Coupe!


ZhilleN
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

De har faktisk solgt en "del" av disse, 4 stykk hittil i år og 8 eller noe i fjor synes jeg at jeg hørte (og da er ikke de bruktimporterte tatt med) Antallet er jo ikke høyt men tatt i betraktning av hva slags bil det er snakk om her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett... dette er trolig bilen jeg ville ha betalt helvetes mye penger for å eie. Vi snakker balanse og kjøreegenskaper som er en fullblods Porsche verdig. Skal man kjøpe en ny Boxster S (981), en pent brukt 911 Carrera S (997) eller en tilsvarende pent brukt E82 1M?

Svaret er faktisk ikke opplagt selv om 911´en f.eks har hele 385 HK. For min del står kampen mellom et sylskarpt midtmotorkonsept og en fantastisk balanse i beste BMW tradisjon (les: utagerende kjørestil). Effektivitet vs. fahrfreude. Hmmm... livet er ikke alltid så enkelt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1M er den bilen jeg sikler mest på om dagen, men de er nok litt for dyre enda dessverre. Skulle jeg likevel kjøpt en hadde det nok ikke blitt noen av de som ligger tilsalgs, da jeg heller ville hatt en av de andre fargene.

Uansett er det et luksusproblem. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stussa greit når jeg hørte den på utsiden av jobben. Den bremsa ned på gira, og skulle inn til BMW Bilsalongen, Skien. Noe av det fæleste jeg har hørt. Er jo finere og tøffere lyd i en E36 325 uten bakpotte..

Nå er det vel ikke helt original eksos på SSP sin :D Er vel Supersprint. Har jo en kamerat som også er her på forumet "bård", han er en lykkelig eier av en 1M med original eksos. Der er det lite lyd, mest turbosus fra eksosen egentlig.

Har jo samme motor i min Z4, der jeg har erstattet bakre katter med rake rør fra Milltek og montert 35is eksos bakpotter. Etter min mening veldig pen lyd blitt. Så tror nok det kommer veldig an på hvilke eksos man velger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...