Gå til innhold

Er dette 1er eller 2er feil på eu kontroll?


køllah
 Share

Anbefalte innlegg

får ikke spylerveske på frontruta..

har målt at pumpa får strøm til kontakten ,hører ikke en eneste lyd fra pumpa da eg prøver å spyle ut veske..kan

det vere at den er helt død eller hendel på rattstammen som men trykker bak ikke funker lenger?

skal på eu kontroll imorgen tidlig så håper ikke dette gir 2er feil da alt annet skal gå gjennom.

har renset kontakten som går til pumpa med eletro rens også.

men ikke noe luck der nei :(

hvor ligger evt sikring eller rele til dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Letteste er vel bare å få tvangskjørt pumpa, så finner du ut om den funker eller ikke. Mest sannsynlig så er det denne.

Fordel å ha med hvilken bil det gjelder, så er det lettere for andre å hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv fått 2´er feil på dette så sannsynelig vis vil det gi deg det.

Om det er riktig eller ei vet jeg ikke men det var annmerket på min e34 ved forrige EU iallefall.

De sa den ikke spylte og at spylemotoren sikkert måtte byttes, de hadde testet funksjonen på spyling/visker.

Må si jeg ble litt irritert siden jeg nettopp hadde spylt/visket på tur til EU og joda, den var bare var tom for spylervæske og de hadde tydeligvis ikke giddet å ta en titt på tanken som ligger helt naken og klart synlig i motorrommet, jeg fyllte på vann der og da og den spylte så de strøk den feilen.

Anyway, som Evenol sier kan du jo koble 12V på pumpa å se om den kan kjøres manuelt, om så ligger feilen i sikkring, relè eller ledningsnett (korrosjon og dermed ikke kontakt i el.pluggen på pumpa, det har jeg vært borti før).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...