Gå til innhold

E21 320. Fra vrak til glis? Update, sveising på gang :)


BmOle
 Share

Anbefalte innlegg

Hmm... Rust i dørk er nå noe av det bedre, spør du meg. Er nok av andre vonde plasser som er mindre morro å sveise opp ;)

Dette får jeg nok erfare når prosjektet hives i gang. Kanskje du har rett? :)

synst dørk og kanal er mindre artig og gjøre da jeg ikke har tilgang til heving av bil, så jeg må krype..

Nå får jeg i det minste stå oppreist og arbeide :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig! :) Om du har chassinr så kan du bare ta med det til biltilsynet, å få omregga den da. Fant ut dette med en kompis som hadde en e28:) man får det til på en eller annen måte :P har selv en e30, uten papir og fikk samme besjed!

Tror nok det er under spesielle omstendigheter det kan være mulig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette får jeg nok erfare når prosjektet hives i gang. Kanskje du har rett? :)

synst dørk og kanal er mindre artig og gjøre da jeg ikke har tilgang til heving av bil, så jeg må krype..

Nå får jeg i det minste stå oppreist og arbeide :)

Du kan jo ta en titt på E21-tråden min, så kan du se hvor gøy det er med rust, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig! :) Om du har chassinr så kan du bare ta med det til biltilsynet, å få omregga den da. Fant ut dette med en kompis som hadde en e28:) man får det til på en eller annen måte :P har selv en e30, uten papir og fikk samme besjed!

Dette tror jeg gjelder om eier har levert den til vraking, eller eieren er død? Rett meg om det er feil!

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2

Ja, er om skilter er levert inn såklart! hehe.. Eller andre årsaker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Funnet personen som står som Eier, prøver og kontakte ham men virker vist gaaanske vanskelig..

Men fingrene har ikke vært i ro, jeg har gått igjennom bilen og sett litt.

Det er litt EL feil, feilkobla ledninger og sånt, som jeg har fått ordnet nogelunde opp i, og fått sett litt under, og det virker overaskende bra.

Eneste som er å utsette på er att det er en del smårust her og der, å en litt småekkel bulk ved ene hjulbuen bak, ellers så er den grei.

Men har noen spørsmål, Interiøret er ikke akkurat det fineste som finst, og ønsker skinnseter. Hva er pris på noe sånt? Går det and å tilpasse bmw E34 seter bake ?

Har litt El-feil, så jeg hadde håper på att koblingskjema var og oppdrive, noen som har ? :)

Noen som har erfaring med uorginale framskjermer fra Koed? tillpasning og sånt ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Har en støken fremskjerm jeg (venstre) hvis du er interessert.

tja, skal ha det i baktankene, skal se om jeg klarer og redde di jeg har med sanblåsing først!

Men har et spørsmål.. Hvordan tar jeg ut frontruta, sideruta og bakruta ?!

Helst uten og ødlegge pakningene. Noen tips ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Men, sett ikke i gang pengebruk før du har omreg. i orden.

Da risikerer du at tidligere eier kommer og henter bilen når den er strøken. :(

Gidder ikke og pusse opp i usikkerhet om jeg får papirer eller ei, men planlegge er jo greit :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en E21, mye spennende å følge med på her nå :D

Håper det ordner seg med tidligere eier, bilen får det hvertfall mye bedre i ditt eie ser det ut til :wink:

Enda en E21 ja :D

skjer ikke så mye stort nå men når papirer er i boks skjer det fort !

Takker ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...