Gå til innhold

E36 Compact 316 - 325


enoxn
 Share

Anbefalte innlegg

Sprekt, spennende å se da. men må vel bygge om bremser og alt da??

Jeg? Planen min er å handle en komplett 328i i Tyskland, og plombere deler som skal settes over på Biltilsynet, sette over delene, og godkjenne :) Håper bare det ikke blir mye tull med vekt..

Uuh, sprekt. Får si ifra når du kommer igang da. :) Morro å følge litt med, bare ta med godt med dokumentasjon så burde vel det la seg gjøre. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det på bilde med to slanger går inn i luftfilteret, det den gjør er at den blir varmet opp(kjølevannetsirkulerer inni der) og gjør sånn at det blir varmt sånn at ikke spjeldet ikke skal fryse:) Bare å si ifra hvis noen trenger hjelp med å koble ews 2:) Hvis dere har alt da:) Kobla ews2 på min 93 320 da jeg byttet til m52b28:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neinei. xp Kasse er fra en 325 og diff fra en 320. ;) Har fått startet alt nå. Sliter bare litt med tomgangen. Ligger på 4000 +/- eller? :o Er vel noe bøss med regulatoren. Skal forske litt på det i dag. :) Og i morgen blir det sveising av eksos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hei.

Lurer sterkt på om jeg skal gjøre det samme som du gjør, enoxn. Har en 91 316 e36 med en gåen motor, men nesten ikke rust på karrosseriet og en 91 325 e36 med en veldig god motor men veldig dårlig karroseri.

Er det plug & play for 2.5 literen i 316 karrosseriet, alle motorfestene/ledningsnettet passer osv?

Håper på svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...