Gå til innhold

Lett å få sponset deler ?


thommas88
 Share

Anbefalte innlegg

nå kjenner ikke jeg til hva som skal til for å få sponset deler til bil, men til pc så kan du nesten bare legge fram litt planer for en pc og si at du skal bygge en awsome rigg eller lage eget kabinett også får du brått deler fra logitech eller andre firmaer.

hva skal til når det er bil ? Hvis jeg sier at jeg kan klistre bilen full av merker i 1 år vil jeg da feks få rabatt eller gratis senkesett av et slag ? Noen med erfaringer ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hentet inn en del sponsorer til et Rallycross team, det som er greia er at det er lettere hvis bilen allerede er ferdig og du har noe å vise fram, ingen er interessert i å gi bort deler/penger til en fyr som kommer innom med masse ideer og planer, du må ha noe som lokker fram lommeboka, det å si at jeg skal lage den rå bilen osv er ingen garanti for at du virkelig gjør det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hentet inn en del sponsorer til et Rallycross team, det som er greia er at det er lettere hvis bilen allerede er ferdig og du har noe å vise fram, ingen er interessert i å gi bort deler/penger til en fyr som kommer innom med masse ideer og planer, du må ha noe som lokker fram lommeboka, det å si at jeg skal lage den rå bilen osv er ingen garanti for at du virkelig gjør det

Nei den ser jeg men hvis bilen blir litt show å clean så skiller den seg ut på veien. Klistermerker osv da vil jo få oppmerksomhet og det vil sponsorene også. Men jeg skjønner at de ikke vil gi til alle 100.000 bil eiere som kommer å sier de har "planer" og skryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo prøve å sende en mail til div firmaer å "tigge" litt, hvis du er flink med photoshop så kan du lage bilder av bilen din med forskjellig reklame på og sende bildene til de du vil ha spons fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...