Gå til innhold

Håvard's E90 320D *M3 fangere montert*


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Takker!:D

Kor mykje skal du ha for dei?:)

Kjøpte eksosen fra strandveien auto i trondheim, var veldig grei pris i grunn.

Var veldig lik lyd som i min det der, lurer på om det ikkje er partikkelfilter på min? Leste noke om at dei med bøyd eksos ikkje har partikkelfilter?

Greit med chip ja, blir jo nett som ein ny bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hat lekkasje i venstre bakhjul ei stund, så for innom ei dekksjappe for å få fikset det samt avbalansert felgene samtidig.

Fikk da ein veldig kjekk nyhet: Eine felgen er sprukken og livsfarlig å kjøre med, og dei tre andre er kast i.... Lurer på kva forgje eier har brukt bilen til???

Uansett, så må eg ha nye sommerfelger til våren...

Noen som har forslag om kva så kunne vert tøft? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

Endelig begynner vinteren å nerme seg slutten! Blir snart litt nytt, har nye sommerfelger og blackline lykter på vei, og en bagasjeluke spoiler liggende som skal på.

I tilleg har eg bestillt nye høyttalere til bilen. Det blei Gladen One 200 BMW fra dynabel, men var lang leveringstid fordi dei skulle få inn ny modell (som eg selfølgelig ville vente på :D) med nye diskanter og basselement. Har fått tak i Technics hifi harness fra ein fyr på e90post, sånn at eg kan bytte ut orginal forsterkeren uten å måtte klusse med nye ledninger.

Tok ein liten shine på bilen i helga. Grundig vask med prickbort, surfex hd, iron x, skum før berøringsvask. Etterpå fekk den seg ein omgang clay og par omganger med DA poleringsmaskin, menzerna fg500 etterfulgt av 4000. Fullførte med to lag Poorboys nattys blue voks.

Bilen forandret farge fra grå tilbake til svart :D

Før:

P1010349.JPG

P1010347.JPG

P1010345.JPG

Etter:

P1010385.JPG

P1010387.JPG

P1010389.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ja det hjelper på! Har fått på blackline lykter også, begynner å se litt grei ut bakfra og nå

Dårlig mobil bilde av skitten bil i dårlig lys:

ijhxolwk242oq89s39h0.jpg

Fikk og pakke fra england i dag, felger! :D Har kje fått tatt bilder av dei, men er av typen VMR v710 19x8,5 og 19x9,5, helt like som på bildet her:

attachment.php?attachmentid=497407&stc=1&d=1300245062

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...