Gå til innhold

F10/F11 tråden


Aunli
 Share

Anbefalte innlegg

Siden du skal være så hemmelighetsfull så måtte jeg bruke hele 3 min på år finne ut av hva det var :P

Gratulerer med en aldeles nydelig 530d :)

http://www.autotjuvholmen.no/bruktebiler.html

 

Jeg måtte gjøre det samme selv. :D

 

Er det noen spesiell grunn til at du valgte denne foran 535i-en som ligger til salgs?

 

Hadde nok (dessverre) gjort det samme selv, sånn det er sagt, men ble bare nyskjerrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du skal være så hemmelighetsfull så måtte jeg bruke hele 3 min på år finne ut av hva det var :P

Gratulerer med en aldeles nydelig 530d :)

http://www.autotjuvholmen.no/bruktebiler.html

 

Gjorde det ikke så vanskelig, men inntil den står i mitt navn føler jeg ikke for å gå så hardt ut med info på bilen.

Tenkte ikke over at det stod Auto Tjuvholmen på bilde hehe.

Men du har helt rett :) og takk.

 

Har du solgt 6 serien, kjennern ?

 

Ja, den gikk til en hyggelig kar i Bergen. Så behovet for stasjonsvogn komme om  en 4 måneders tid så var like greit å få det overstått. Skal sies det var kjipt å se den gå.

 

Jeg måtte gjøre det samme selv. :D

 

Er det noen spesiell grunn til at du valgte denne foran 535i-en som ligger til salgs?

 

Hadde nok (dessverre) gjort det samme selv, sånn det er sagt, men ble bare nyskjerrig.

 

Jeg likte den 535i'ns farge og utstyr, var å prøvde den her men fikk ikke helt feelingen av bilen etter å ha sett den.

Er vel en her inne som har hatt den før? I denne prisklassen her vil jeg ha en bil som er original.

Så det at den var senket, byttet eksos og BMW performance tuning trakk veldig ned i mine øyne.

Var ikke noe problem å få den original igjen, men da jeg var å så på den 530d xDriven var jeg mer eller mindre solgt.

Helheten med fargen karbonsort og elfenben-nappa(eller nappa-elfenben) var perfekt i mine øyne. Selv om den 535i'en hadde lekkert interiør også. xDrive er jo også all right å få med seg. Er litt mer gubbete med diesel og xDrive men jeg glir litt inn i den kategorien snart uansett ;)

 

Også var den jo helt greit utstyrt også :P

 

Så når barnesetet kommer blir det vel et psykisk mareritt å holde den ren  :whistle:

Kan jo slenge med en nærbilde av elfenben-nappa..

 

post-40035-0-16487300-1442852193_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du går jo egentelig kun glipp av godlyden med å velge 530d fremfor 535I. I 530d får du nesten samme ytelsene, lavere forbruk, bedre gjensalgsverdi og ikke minst at N57 motoren kanskje er den fineste dieselmotoren man får i dag. Lyden er heller ikke så aller værst til diesel å være, iallfall ikke når den får litt turtall på seg. Dessuten så har jo N55 motoren noen svin på skogen når det kommer til driftsikkerhet, ikke store greiene men N57 er mer eller mindre skuddsikker.

Jeg angrer ikke på at jeg valgte 530d fremfor 528I/535I, jeg får rett og slett mer bil og motor for pengene. Men når en kar i området her feier forbi i sin 2015 F11 535I så godlyden klanger, jo da kjenner jeg det "stikker" litt likevel ;) Trøsten er forørig min 21 år gamle E34 med M50, så godlyd får jeg uansett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en helt grei pris, men ikke noe kjempetilbud. Betaler 15 000 kroner i året hos Codan for toppforsikring inkl. maskinskade på min 520d med 40 % bonus, 12.000 km kjørelengde i året og 8000,- i egenandel. Fikk tilbud hos If på 12.000 kroner for samme dealen fra nyttår, da med 50 % bonus, så regner med jeg bytter. Er selv kunde hos Tryg, men bilforsikringen var de ikke konkurransedyktige nok på. Ville forhørt meg med flere aktører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det hørtes dyrt ut. Jeg er klar over det er kostbare biler, men likevel.

 

Jeg betaler rundt 6000,- for e61-en, og har vært helt nedi 4500,- med et annet selskap (totalprisen er likevel rimeligere nå).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...