Gå til innhold

F10/F11 tråden


Aunli
 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, ///M-ini95 skrev:

Mener dette var noe som gjaldt en spesifikk sikring på E9x som gikk til sentrallåsen. Der var sikring underdimensjonert. 

Kanskje det var det var ja. Husket bare plutselig noe med 5A og 7.5A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@danskiii Uten at jeg skal være 100% sikker, så går alle dørhåndtakene på den sikringa. Så om en bak eller foran er defekt, så vil sikringa ryke. 

Diagnose vil få opp hvilket håndtak, evnt så kan du koble ut CA i alle dørhåndtak og så utelukke et håndtak av gangen ved å se om sikringa ryker. 

Det lukter ikke tilfeldigvis brent/svidd av en av håndtakene? Siden sikringa ryker med en gang liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
 

S430 Interior/outside mirror with auto dip.

slik jeg har forstått så må knappen som man velger speil for justering stå til venstre, slik når man setter bilen i revers skal høyre speil gå ned slik man ser fortauskant osv men min går ikke noe spesielt mye ned, har prøvet og endre verdien på bimmercode, prøvde 100% verdi men ingen forskjell uansett, har full bevegelse i speil på manuell justering, så lurer på hva som egentlig er feil her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hei. Etter å ha googla meg grønn så spør jeg her. 
har en f11 530d. Etter ferie så var bagasjerommet stappet med all mulig drit. Kjerringa skulle bare ha noe som lå der så bakluka ble åpnet, men da hun skulle lukke den igjen så ville den ikke låse. Så vi trykket noen ganger men da stod den bare å gikk inn å ut. Tilslutt ble jeg forbanna å dro hele luka opp. Da kom det en knekk lyd. Å nå går bare motoren, men luke vil ikke løfte seg. 
Er det noen her inne som har hatt lignende problem? 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, mspec skrev:

Ja, det kalles for sinneproblem 😂

Haha ja, det kan du si. Angrer litt nå i ettertid.. 

Baklukemotoren går, men nekter å løfte luka. Har tatt ned litt av taktrekket bak for å se om noe var knekt, men finner ingenting som har gått i stykker. Kan det være inne i motoren tru? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Steni92 skrev:

Haha ja, det kan du si. Angrer litt nå i ettertid.. 

Baklukemotoren går, men nekter å løfte luka. Har tatt ned litt av taktrekket bak for å se om noe var knekt, men finner ingenting som har gått i stykker. Kan det være inne i motoren tru? 

Er jo bare å demontere og se etter! Noe har knekt iallefall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Noen som vet om alle F10/F11 ble levert med elektrisk varmeelement i varmeapparat uavhengig av om bilen er en har kald klima pakken eller ikke?

På foreksempel F3x ser jeg i delekatalogen til GS at biler uten kald klima pakken har varmeren anngitt på deletegningen, men delenummeret ikke er tilgjengelig for bestilling. Mens på F1x virker det ikke som det er samme logikken og jeg finner jeg varmeren uansett.

Fra F11 uten kald klima pakken:

image.png.79e87c1da34d032a467259cc610a124d.png

 

Fra F30 uten kald klima (Varmeelementet (#8) vises på tegning, men er ikke mulig å velge som del): 

image.thumb.png.449f91657c7bfbf528b628a8457ccc92.png

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...