Gå til innhold

F10/F11 tråden


Aunli
 Share

Anbefalte innlegg

Style 351 19" msport hjul er 19x8,5 og 19x9 i følge nettet, noen som vet hvor smale dekk man kan sette på uten at det ser noldus ut (dekkstrekk)?

Ja, på F10 er de det, men på F11 er de 19x8,5 bak også. Hvorfor vil du ha smale dekk på de? Jeg har 245/40/19 vinterdekk på mine som er 8,5" og 9" breie, det går fint.

 

9" til venstre og 8,5" til høyre.

 

attachment.php?attachmentid=925693&stc=1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noe mer slitasje på utsiden enn på innsiden på fremdekkene (255/30-21). Bak (295/25-21) er det omvendt, slitasje på innsiden - men bedret seg betraktelig etter firehjulskontroll og justering av camber.

 

hmm, har sett flere som har det samme problemet. Fattern har det samme problemet på sin F10, er bare 1.5 år siden han fikk rettet opp i det med firshjulskontroll og nå igjen sliter den mer enn resten av dekket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så helt greit ut. Tenkte igrunn 225 framme og 235/245 bak.. Men kanskje 235 og 245 eg får gå for.

Jeg har 245 rundt om på vinterhjula som er det den ble levert orginalt på sommerhjula med. Funker veldig bra, ser ingen grunn til å ikke gå for orginal dekkdim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Noen her som har biler omfattet av aksjonen om å bytte venstre luftbelg? Min tok kvelden for 3-4 uker siden, og har fått beskjed om at det kan drøye en stund før de klarer å skaffe delen (tomme på lager i Tyskland, problemer hos underleverandør). Har fått leiebil fra BMW, (1 serie, ingen xdrive). Selv om 1-serien er fin og ny, er den jo ingen fullgod erstatning for min bil. Burde jeg kreve det?

 

Andre som vet noe om dette luftbelg-problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Noen her som har biler omfattet av aksjonen om å bytte venstre luftbelg? Min tok kvelden for 3-4 uker siden, og har fått beskjed om at det kan drøye en stund før de klarer å skaffe delen (tomme på lager i Tyskland, problemer hos underleverandør). Har fått leiebil fra BMW, (1 serie, ingen xdrive). Selv om 1-serien er fin og ny, er den jo ingen fullgod erstatning for min bil. Burde jeg kreve det?

 

Andre som vet noe om dette luftbelg-problemet?

 

Du har vell krav på lik bil som det du har. 1 serie er jo veldig liten i forhold til 5 serie. Jeg hadde krevd å få tilsvarende bil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått bilen nå. Tenkte å få lagt på en film bak på fanger så den ikke blir så ripete. Blank folie eller får man kjøpt noe originalt?

 

Hei, gratulerer med fet bil. Kjører samme selv og er svært fornøyd.

 

Har tenkt på det samme som deg for å beskytte fangeren bak. Har du funnet en god løsning på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...