Gå til innhold

F10/F11 tråden


Aunli
 Share

Anbefalte innlegg

Gi gjerne beskjed når du får sjekket opp setevarmen, Larsbs79, og hva som må gjøres for å fikse dette. Vedrørende glassbakluken så ante jeg ikke at den skulle sprette opp, hos meg har den alltid blitt liggende. Kanskje jeg må få fikset dette også, så gi gjerne beskjed hva de kommer frem til hos deg her også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det stemmer, ja. Bruker nesten aldri glassluken, så får eventuelt se hvor mye det koster å bytte gassdemperen. Bruker som regel bare nøkkelen til å fjerneåpne hele bagasjelokket hvis jeg skulle trenge det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det stemmer, ja. Bruker nesten aldri glassluken, så får eventuelt se hvor mye det koster å bytte gassdemperen. Bruker som regel bare nøkkelen til å fjerneåpne hele bagasjelokket hvis jeg skulle trenge det :)

Hadde nok ikke tatt det så tungt hadde bilen vært utenfor garanti tid,men har Bmw først laget denne funksjonen så bør man jo forvente den fungerer lenger enn 2 år....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. og hva var årsaken?

Jeg liker at folk ikke bare spør, men forteller oss om hva som skjedde.

Det liksom hjelper oss serru' :police:

Ja, er du spent? De fant en slik nedi der [emoji23]

post-40035-14520897716444.jpg

Så jeg sier kun tusen takk til Auto Tjuvholmen som bytta vifte på garanti og ga meg låne bil mens den var inne [emoji106] x1000 fra meg.

Aner ikke hvor denne kommer fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det er bare meg som ikke har skjønt det, men hvordan får jeg opp den siste pilen på symbolet for retningen på lufta i kupéen? På førersiden lyser alle tre når jeg trykker på knappen mange nok ganger, men ikke pokkern om det skal gå på høyre side. Skal det være sånn?ca77139b53b55d9f14522f95b23f32a8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært tatt opp noen ganger dette med å skru av anti skrens og antispinn. Og samtidig beholde bilen i sport modus. Dette gikk ikke før men testet nå på min som er LCI [emoji106]

DSC er av og EDC er i sport..

post-40035-14521162489415.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det er bare meg som ikke har skjønt det, men hvordan får jeg opp den siste pilen på symbolet for retningen på lufta i kupéen? På førersiden lyser alle tre når jeg trykker på knappen mange nok ganger, men ikke pokkern om det skal gå på høyre side. Skal det være sånn?

Sånn er det på min også, har lurt litt på det selv uten å tenke noe videre over det.

Kjennern:

Har du tatt girspaken over i Sport? Jeg fikk heller ikke skrudd av antispinn når bilen er i Sport+...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel kanskje fordi det er fører som bestemmer luft strøm til frontruta?

Passasjer har ikke noe med dette?

Jeg vet ikke da jeg ikke har F1x.

Barr antar.

Godt poeng. Tenkte ikke sånn. :) Må nok være det som er grunnen ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det er bare meg som ikke har skjønt det, men hvordan får jeg opp den siste pilen på symbolet for retningen på lufta i kupéen? På førersiden lyser alle tre når jeg trykker på knappen mange nok ganger, men ikke pokkern om det skal gå på høyre side. Skal det være sånn?ca77139b53b55d9f14522f95b23f32a8.jpg

På min får jeg pil opp også på passasjersiden.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært tatt opp noen ganger dette med å skru av anti skrens og antispinn. Og samtidig beholde bilen i sport modus. Dette gikk ikke før men testet nå på min som er LCI [emoji106]

DSC er av og EDC er i sport..

attachicon.gifImageUploadedByTapatalk1452116249.113749.jpg

 

Du er sikker på dette? Er bilen stivere? På flere f10 jeg har prøvd har dette ikke skjedd. Sport+ for så å skru av DSC så merker jeg at den går ut av sport. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...