Gå til innhold

F10/F11 tråden


Aunli
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
On 1/4/2016 at 16.07, Walkabout skrev:

Gi gjerne beskjed når du får sjekket opp setevarmen, Larsbs79, og hva som må gjøres for å fikse dette. Vedrørende glassbakluken så ante jeg ikke at den skulle sprette opp, hos meg har den alltid blitt liggende. Kanskje jeg må få fikset dette også, så gi gjerne beskjed hva de kommer frem til hos deg her også :)

Hei,har nå fått fikset setevarmen,skinntrekket med varme element måtte byttes på garanti.

Har ikke fått svar ang glassluken enda....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
On 7. januar 2016 at 23.25, Fredrik 90 skrev:

Min F10 er utrolig god på vinterføre, tar seg frem på de aller fleste steder. Men gode dekk har absolutt alt å si på en bakhjulstrekker, anbefaler Hakkapelittta R2 piggfri

+1 på den. Jeg kom fra 10 år sammenhengende med firehjulstrekk og valgte F11 uten (kjøpte 525 i steded for 520 xD) Har ikke angret på valget. Bilen er svært god på vinterføre og med Traction Mode har jeg tilgode å sitte fast eller måtte ta rennafart i bakken. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,noen som har mistet varmen i rattet? har forsvunnet til meg,kan kansje være sikring kansje,noen som har opplevd det før? kommer den på automatisk btw eller? vet den funka når jeg kjøpte den men ikke tenkt over det i det siste at den har vært borte

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...