Gå til innhold

F10/F11 tråden


Aunli
 Share

Anbefalte innlegg

Er ikke slik på min heller. Synes ikke det er så lett å gi et par korte tut-tut på rappen, men da er det mer snakk om 0,2 sekund heng heller enn ett sekund eller to slik du beskriver. Så det må nok være en feil en eller annen plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
22 minutter siden, lunda skrev:

Hei!

Er på utkikk etter satin grill til min F11.

Altså noe ala X5 har... Noen ideer? Har googlet, men finner stort sett kun svarte, og det passer dårlig på safir sort bil :) 

Sjekk ut grillen til M550d. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, lunda skrev:

Takk for tips :) trodde jeg skulle finne det på ebay, men det var ikke lett?

Fant noe uorginalt på autodeler24

titan? Vanskelig og se på bildet? Men er det riktig tro?

http://m.autodeler.co.no/prasco/7641876

Vanskelig å se hvor lik den er M550d grillen. Har du skjekket hva orginal koster?

Ser den uorginale har 12 riller, men du har 10 riller siden du har LCI.

Endret av E.H.D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, E.H.D skrev:

Vanskelig å se hvor lik den er M550d grillen. Har du skjekket hva orginal koster?

Ser den uorginale har 12 riller, men du har 10 riller siden du har LCI.

Nei, har ikke sjekket... Til 700 spenn er det jo fristende og se hvordan det ser ut :) 

Ser de har både chrom og sølv, så titan burde jo være såkalt satin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Hva må til for at jeg kan spille av musikk ifra Spotify på mobilen, via USB? Forsøkte dette men får bare opp dette... Må jeg ha en spesiell USB kabel?

Du må vel ha BMW Y kabel og Iphone. Jeg liker ikke Iphone, så jeg har en Ipod Touch liggende i bilen.

Den første Y kabelen jeg hadde, kjøpte jeg på Ebay for noen få kroner. Men etter at jeg måtte bytte til ny Ipod med lightning kjøpte jeg den orginale kabelen. (Den gamle Ipoden fikk ikke nye IOS oppdateringer og dermed ikke nye Spotify oppdateringer heller. Sluttet plutselig å vise sangtitler)

Jeg får dessverre ikke skiftet sanger på rattet, men knappene på spilleren lar meg skifte sanger, så irriterer meg ikke så voldsomt lenger.

Annet problem jeg fikk med ny kabel og Ipod var litt skurring innimellom. Trodde først det var kabelen, men etter diverse feilsøking, så fant jeg ut at problemet lå i Spotify appen. Justerte ned equliser nesten på bunn og problem løst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, mslello skrev:

Du må vel ha BMW Y kabel og Iphone. Jeg liker ikke Iphone, så jeg har en Ipod Touch liggende i bilen.

Den første Y kabelen jeg hadde, kjøpte jeg på Ebay for noen få kroner. Men etter at jeg måtte bytte til ny Ipod med lightning kjøpte jeg den orginale kabelen. (Den gamle Ipoden fikk ikke nye IOS oppdateringer og dermed ikke nye Spotify oppdateringer heller. Sluttet plutselig å vise sangtitler)

Jeg får dessverre ikke skiftet sanger på rattet, men knappene på spilleren lar meg skifte sanger, så irriterer meg ikke så voldsomt lenger.

Annet problem jeg fikk med ny kabel og Ipod var litt skurring innimellom. Trodde først det var kabelen, men etter diverse feilsøking, så fant jeg ut at problemet lå i Spotify appen. Justerte ned equliser nesten på bunn og problem løst.

Okei, jeg har Iphone men trodde man bare kunne bruke vanlig USB kabel. Da må jeg få tak i en Y kabel, er det noen fordel med å kjøpe en original BMW Y kabel, eller kan jeg likegreit kjøpe en på Ebay?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte original Y-kabel på Bavaria i Arendal. Har ikke prøvd å spille av fra Spotify, men har en iPod som jeg spiller av fra og da blir alt helt integrert. Vet ikke om det er noe poeng å kjøpe original, men leste at det kunne være noe trøbbel med uoriginale, fordi det er noe software inne i selve kabelen eller noe. Men jeg ville prøvd med en uoriginal først siden prisen er så lav, er vel minst en 700-800 kroner for en original kabel.

Edit: Når jeg skal spille av fra Spotify så kobler jeg bare til blåtann, det er vel kanskje enklere enn å drive å koble til og fra kabler hver gang? :) 

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en kabel før jeg fant ut at det ikke var nødvendig. Min fungerer med standard kabel.
" You can use the white connector from Apple in the following vehicle configurations: 5 Series models with a production date of September 2010 onwards"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...