Gå til innhold

.


Peluro
 Share

Anbefalte innlegg

Da jeg bestilte lyktene mine, så var det estimert til 3 dager før delene kom på lager. Dagen etter bestillingen hadde dem endret til 17 dager på blackline lyktene og 43 dager på frontlyktene.. Dette var selvfølgelig helt uaktuelt, så jeg tok å sendte dem en mail for å avbestille hele greia. Da viste det seg at dem allerede hadde fått inn blackline lyktene og frontlyktene skulle dem få om ca 20-25 dager trodde dem! Selv så tar jeg det de sir med en klype salt, men har valgt å vente på delene.

Angående eksosen, så nevnte dem at det var en som hadde bestilt samme type eksos i august, men avbestilte. Derfor garanterte dem meg at jeg har eksosen innen 20 dager, noe som er helt greit :) Sikkert din eksos jeg får da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikker det ja! :P eg avbestilte jo delene for mnd sida..fekk fortsatt rekning for eksosen igår..ringte idag rimelig sint, di sa di sku ordne dette så håpe det er siste gang eg har noe med di å gjøre. forøvrig så kjøpte eg heilt like lykter fra mstyle.co.uk å sparte ein del kr :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass ja! :P haha! Dem har et bra utvalg av deler og stæsj til bmw, men det er utrolig dårlig at dem skal ha så sinnsyk lang leverings tid på varer som ikke er på lager! Ene unnskyldningen av dem var : "Disse kommer med bil, og derfor er transporttiden ganske drøy, den skal innom å losse mange steder".. De må vell finnes andre transport måter fra EU inn til Norge en 30-40 dager +!

Hadde planer om å bruke Mstyle istedet, men siden jeg også var ute etter eksos, så valgte jeg å ta alt i samme forsendelse. Mstyle skulle vell ha ca 1050,- kun for frakten! Men ja, dem har mye mere gunstigere priser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg kjøpte bilen min hadde den nettopp vert på service! Jeg fikk da beskjed med daværende eier at ene demperen lakk litt og burde byttes senest 1 år. Verkstedet skulle ha 7500,- for jobben, men jeg valgte heller å slå av 7500,- på bilen. Selv har jeg ikke sett noen lekasjer, men tenkte da heller å kjøpe coilovers når jeg først må bytte den! Er det noen som anbefaler noe spesielt merke? Noe jeg bør unngå? Tenkte å legge ca 4-7000,- i det :)

Polerte også bilen for noen dager siden, samt jeg tectylerte hjulbuene og pusset over litt rust på bakstillingen! Ble bra :D

bilde2_zps30a2c413.jpg

bilde3_zpsc319bfd6.jpg

bilde4_zpsf7833772.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Etter en liten måned med venting har jeg endelig fått eksos, blackline lykter og frontlyktene i posten!

Oppgraderingene er ikke nye på forumet siden jeg har fått alle ideene fra andre her på forumet, men jeg er vertfall kjempe fornøyd! :D

Ekos ble første montering! Som Crisnov nevte i sin tråd, så var dette en rimelig enkel montering hvis man har det rette utsyret! Brukte ca 45 minutter :) Bildene er tatt med Iphone, så dem er ikke av beste kvalitet..

bilde5.jpg

bilde6.jpg

bilde2.jpg

bilde3.jpg

bilde.jpg

Neste som sto for tur var lyktene! Jeg løsnet delvis fronten som gjorde ting mye enklere!

DSC_0112.jpg

DSC_0111.jpg

DSC_0108.jpg

bilde.jpg

bilde1.jpg

DSC_0103.jpg

Vask står for tur!

DSC_0097.jpg

DSC_0101.jpg

DSC_0107.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...