Gå til innhold

E36 M3 S54 Clubsport "under 8 min prosjekt". Garasje ferdig s. 44


R Andersen
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke hvorfor det stilles så mye spørsmål til hvorfor Mr Andersen gjør som han gjør. Jeg kjenner ikke mannen. Ei heller er jeg særlig innsatt i ombygging av biler. Men jeg er godt kjent med entusiasthobbyer. Og etter å ha lest gjennom tråden, er det i mine øyne ganske tydelig at mannen bygger som han gjør fordi han har lyst. Det ser ut som dette er hans drøm akkurat nå. Og det ser ut som han gjør ting skikkelig, med en framdrift ut fra hans økonomiske og tidsmessige rammebetingelser.

Keep up the good work Mr Andersen! Til inspirasjon for likesinnede og drømmende bilentusiaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, MrQuiet! :kose:

 

Å bygge bil vil aldri bli en smart økonomisk greie, og som nevnt tidligere, så tror jeg faktisk ikke det blir så mye billigere om man skulle bygget tilsvarenede bil på en 320i, om man tar med salgssummen også.

 

Fra starten av så var det ikke meningen å bytte til en S54, men kom over en som fristet for mye, og da ble det bytte av motor. Mellomlegget fra S50`n ble "nesten" kostnaden av å "chippe" S50`n, og da fikk jeg en mye mer potent motor som hadde gått mye mindre. Tror ikke det bør være store problemer å få den godkjent med S54.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Corsa-bredding mener dere.. ;)

 

Hvis det er noen som har en 9" eller 9,5" bred felg i 18" med lavt innpress for salg, så si ifra! Skulle hatt en felg for å sjekke ut hvor mye felg/dekk jeg får plass til... :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste igjennom denne tråden nå, må følge med litt her. Har lyst til å gjøre litt mer ut av E36'n min selv, å her serveres masse info i en veldig fin tråd ;) Håper virkelig du får dette ferdig (blir man noengang ferdig?  8-[), til sesongen. Skal bli gøy å se hvor rask denne med deg inni blir rundt skogen, så har jeg noe å strekke meg etter ;) Regner med å se bilen din der på div treff i sommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Det går fint med meg! ;)

 

Men heller stille på bilfronten.. Har vært bortreist i julen, og ellers mye å gjøre, men skal snart levere bilen til rustsveising. Har fått en pakke med glassfiberskjermer, deksel til dørene og sidene bak i glassfiber, og så har jeg bestilt datasprut. Det ble et kit fra MaxxECU med Mdash; www.maxxecu.se

 

Vurderer også å selge Rota Grid-felgene i 9x17", da jeg trenger felger med lavt innpress pga. breddingen. Selges for kr. 7000,- uten dekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • R Andersen changed the title to E36 M3 S54 Clubsport "under 8 min prosjekt". Garasje ferdig s. 44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...