Gå til innhold

"Hva heter felgen(???) tråden" Oversikt over BMW-hjul s.1


Jørgen Lie
 Share

Anbefalte innlegg

  • 5 months later...
  • 3 weeks later...

Heisann felgfolk.

Vet ikke helt om dette er tråden å spørre i, men la gå. Slike 763m i Frozen Gold syns jeg er utrolig flotte. 

Men, de koster omtrent 60 høvdinger fra BMW selv (med dekk). Jeg har kommet over en forhandler som har noen lignende kopi-felger, med forskjellig bredde foran og bak (slik det originalt er på min M2).

https://www.autostyling.com/alloy-wheels/oem-bmw-wheels/19-oem-bmw-wheels/19-bmw-763m-style-performance-wheels-in-gold-black-wider-rears/

Noe sier meg at kvaliteten på disse er helt ræv, men kanskje de er ok? Prisen sier meg at jeg absolutt ikke burde bestille men, det frister 😄

Hva tror felg-folket? (bilde fikk jeg tilsendt etter forespørsel om bilde på bil)

54799623_1926958870764584_7021783457466417152_o (2).jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Martin-D skrev:

Heisann felgfolk.

Vet ikke helt om dette er tråden å spørre i, men la gå. Slike 763m i Frozen Gold syns jeg er utrolig flotte. 

Men, de koster omtrent 60 høvdinger fra BMW selv (med dekk). Jeg har kommet over en forhandler som har noen lignende kopi-felger, med forskjellig bredde foran og bak (slik det originalt er på min M2).

https://www.autostyling.com/alloy-wheels/oem-bmw-wheels/19-oem-bmw-wheels/19-bmw-763m-style-performance-wheels-in-gold-black-wider-rears/

Noe sier meg at kvaliteten på disse er helt ræv, men kanskje de er ok? Prisen sier meg at jeg absolutt ikke burde bestille men, det frister 😄

Hva tror felg-folket? (bilde fikk jeg tilsendt etter forespørsel om bilde på bil)

54799623_1926958870764584_7021783457466417152_o (2).jpg

Må jo anta at kvaliteten er ræva. Skal du ha 19" til M2 synes jeg disse er digg, ekstremt lette iallfall. 
https://en.edelweiss.one/produkte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Absolutt ikke en spesiell felg eller noe, men har alltid trodd at disse var originale felger til E39 siden jeg så og si kun har sett de på disse, men de er ikke å finne i delekatalog til E39 eller noen som helst annen BMW (med mindre jeg er blind da). 🤔 Noen som vet? Dekksjappe spesial fra 90 tallet eller?

812_2024010202.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...
17 minutter siden, Jan E-28 skrev:

Er dette noen felger som finnes til andre modeller, eller kun noe rendering i forbindelse med IX lanseringen fra BMW?

 

IX first release pictures.jpg

BMW M Performance Style 863M Y-Spoke 20"

  • Front: 9.5Jx20 ET28
  • Rear: 10.5Jx20 ET28
  • Fits F90 M5 and F91/F92/F93 M8

Boltsirkel 5/112, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...