Gå til innhold

BMW F11:-) 21" felger montert! 11/4: Fått bilen:-)


LC 200 V8
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg hadde 20" sommerhjul på den svarte F10 jeg hadde. Nå har jeg to stk F11. På disse kjører jeg i dag 20" Hakkapeliita 8 på vinteren på den hvite. Veldig veldig fornøyd med disse dekkene. På den svarte F11 kjører jeg i dag 19" Hakkapeliita R. Dette er jo et piggfritt dekk så det er veldig stille å kjøre med. Veldig fornøyd med dette også. Når det kommer til sommerdekk så kjører jeg 21" felgpakker fra GS på begge F11`ene. Den hvite F11 har Concours 1 felger med Falken dekk (255/295). Den svarte F11 har Concours 2 felger med Falken dekk (255/295). F11 er en såpass stor bil at jeg synes 20" ser for smått ut.

 

Er det Falken FK 452 du har? Vurderer samme 21" felger fra GS med falken FK 452, men er bekymret for om de støyer og sporer mye. Hvordan synes du de er?Alternativet er 20" GS Split felger med FK 453, men det frister jo veldig med 21".

Forresten to veldig fine f11ér du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det Falken FK 452 du har? Vurderer samme 21" felger fra GS med falken FK 452, men er bekymret for om de støyer og sporer mye. Hvordan synes du de er?Alternativet er 20" GS Split felger med FK 453, men det frister jo veldig med 21".

Forresten to veldig fine f11ér du har.

Har selv bestilt 21" Avantgarde M510 med Falken FK452 til min F11 - er ikke noe å lure på, bare å slå til på 21" ;)

Når man ikke hører dieselknatringen fra 20d-maskinen i F10/11 engang, så ser jeg ikke for meg at dekkstøy skal bli noe problem for å si det mildt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

De kledde bilen veldig godt :) hvordan føles det å kjøre med 21"? Har en f10 blir kanskje litt for stort på en sedan?

Jeg synes det er overraskende bra å kjøre på 21" felger. Sporer veldig lite synes jeg:-) 21" på F10 blir helt perfekt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...