Gå til innhold

Papertigers carport | F36 420xd GC og F11 530xd LCI | Halvårsoppdatering av bloggen


 Share

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, papertiger skrev:


 

4B4F190B-56B4-498C-B1C3-70E40BA39CFB.thumb.jpeg.aa577fad12efcc1f2305b90f95ee7cf4.jpeg

7E8C8E6C-FD63-48DA-8AEC-445313846E19.thumb.jpeg.0fbfa8a003311c0e80a6569855d91c1a.jpeg

Originalpolizei ser at det mangler en heftig M-Sport tøff sigarettennerdeksel i baksetet, regner med det blir en frekk en med blått lys i M logoen slik at det matcher utvendig farge? 😂😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • papertiger changed the title to Papertigers carport: F36 420xd GC og ny bil!

@Fredrik 90 ja ringen er på en måte sluttet som du sier - det var noe spesielt å kjøre den hjem på mandag. Å vite at en selv har kjørt den ut av butikken ny.

@mslello takk! Ville i utgangspunktet sagt at alle hjem trenger en Cooper S, men er med på 1-serie også 😍. Et hav av bagasjeromsplass sammenlignet med Minien :D . Ja det var godt å få den hjem igjen, skal få god pleie her.

@fupsaker takk igjen! Det var det vi gjorde også, eller ikke hver dag, men ofte 😛 . Utrolig kjekke biler, og med bakhjulstrekk og langsmontert motor blir det ikke feil :D 

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med å ha fått blåbæret tilbake fra rundreisen :D Sansen for F20, selv om jeg foretrekker LCI, men det er greie biler til en grei penge. Gjør seg med M-sport og en farge litt utenom det vanlige :) Med shadowline må det vel nesten bli Performance-grill på denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutes ago, Walkabout said:

Gratulerer med å ha fått blåbæret tilbake fra rundreisen :D Sansen for F20, selv om jeg foretrekker LCI, men det er greie biler til en grei penge. Gjør seg med M-sport og en farge litt utenom det vanlige :) Med shadowline må det vel nesten bli Performance-grill på denne?

Takk Raymond! Det er på en måte litt symbolsk, med tanke på at det var den første «skikkelige» og relativt dyre bilen vi kjøpte/bestilte/leaset/kall det hva du vil, et snaut halvt år etter fullført studier og begynt i fulle jobber i oljebransjen. Deilig å ha den tilbake på våre hender.

Jeg foretrekker fronten på LCI men baken på pre-LCI. Fargen gjør seg veldig godt i havet av svarte/grå/hvite biler. Tja, kona nevnte på sorte nyrer, men jeg vet sannelig ikke. På akkurat denne liker jeg kromkanten, men time will show.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, ahj said:

Velkommen i F20 banden igjen! 😃 

Bare å kjøre på med Rød start/stopp knapp(ligger i etk på bilen din under retrofit. Hint Hint!) 

Ellers er jo dette noe du kan vurdere. https://www.protuningfreaks.com/collections/bootmod3-menu/products/bootmod3-n13-bmw-114i-116i-118i-316i-320i

Takker! Rød startknapp på en 116i skjer nok ikke, det hører mer hårete utgaver til :) . Ja, har prøvd å lese meg litt opp på BM3 :) 

14 hours ago, sveigis said:

Jøss dette var stilig 😊

Gratulerer og fargen var jo meget pen .

Da blir det mer for meg å følge med på her ,gøy😊😊

Takk! Ja kjekt om du følger med videre her :D 

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye igjen med ekte eierskap i F20en Bjørn :)  Håper den har blitt behandlet godt den perioden du har "lånt" den bort :P 

Er det nå slik at jeg må finne frem kalenderen for å planlegge litt Estorilhygge i garasjen snart? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette likte jeg. :)

Hører stadig om folk som gjerne skulle kjøpt bilen «sin» tilbake, men er jo ytterst få som faktisk gjør det. :D

Gratulerer så mye, dette blir bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/18/2021 at 8:08 AM, StigJ said:

Gratulerer så mye igjen med ekte eierskap i F20en Bjørn :)  Håper den har blitt behandlet godt den perioden du har "lånt" den bort :P 

Er det nå slik at jeg må finne frem kalenderen for å planlegge litt Estorilhygge i garasjen snart? :lol:

Takker :D tja, relativt bra, måtte bare få tatt en opprensk innvendig så ble ting så meget bedre. 
Det kan fort hende! Er jo kjekt å jobbe litt med farger innimellom alt det grå og svarte! 

On 5/18/2021 at 2:15 PM, awt said:

Dette likte jeg. :)

Hører stadig om folk som gjerne skulle kjøpt bilen «sin» tilbake, men er jo ytterst få som faktisk gjør det. :D

Gratulerer så mye, dette blir bra. :)

Takker så mye :) Ja, tenkte «hvorfor ikke» når prisen var godt under tilsvarende både 114/116i’er og kortpustede 116d’er, så måtte bare slå til. Men var heldig å fikk solgt Minien relativt kjapt da. 
 

Fikk tatt en vask av vinterhjula her i går: 

028F008C-A9DC-43EF-AD0F-EDE07688EC5A.thumb.jpeg.61b714dd736c5b6fd5b53516ae763f62.jpeg

Og på 17. mai fikk begge biler fri: 

C967183E-AC99-440E-9E18-6B0776943BB2.thumb.jpeg.9dd28dc365e738a41896b009ddfa4d6b.jpeg
 

Hadde 1’eren på jobbtur til Forsand i dag, ca 1t kjøring innover Ryfylke gjennom Ryfast. Herligt stor forskjell fra en pinnestiv MINI i komfort, både i seter og understell og støydemping. Allikevel presterer F20 med M sport understell så vanvittig bra når svingene kommer tett at jeg sitter med et stort smil om munnen. Så utrolig bra komponert det understellet er.

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • papertiger changed the title to Papertigers carport | F36 420xd GC og F11 530xd LCI | Halvårsoppdatering av bloggen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...