Gå til innhold

Min Bmw/// Garasje (Mc fiks og ny motorisert barnevogn)


Cbrooen
 Share

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Carlsius skrev:

Så bilen lå ute på finn, veldig pen E38 du solgte med utrolig lav kmstand. 

Hva blir det neste? E39 mtp bildet? :)

 

Ja den var veldig fin, så ny eier var nok fornøyd. Forøvrig en eldre mann som kjøpte den

 

Den neste har enda lavere km og bare en tidligere eier. Motor type osv kommer snart:)

IMG_0097.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, BmwChris skrev:

Ja den var veldig fin, så ny eier var nok fornøyd. Forøvrig en eldre mann som kjøpte den

 

Den neste har enda lavere km og bare en tidligere eier. Motor type osv kommer snart:)

IMG_0097.JPG

Dette blir veldig spennede å se !

Er imponert over at du finner biler med så lav kilometerstand, samt så riktig utstyrt som E38 var. Så spent på hva det neste er :)

Endret av Carlsius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ut som dere hadde en helt knall fin tur, flotte bilder :) Ser ut som at jeg må kjøre Furka passet neste gang, ble ikke tid til det i år. Ser også at vi må ha vært hos Alpina ganske samtidig da veldig mye av de samme bilene sto der da vi var der. Men jeg turte ikke å ta så mye bilder på utsiden, sto at det ikke var lov :P 

Blir spennende å se hva som kommer i form av den E39en, tipper en 540i :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 19.11.2016 at 18.52, DanielStance skrev:

Kjøpt i Norge, eller hentet i utlandet?

Hva gikk 740en for? Kan sende på PM om du ikke ønsker å svare her.

Er ganske få av de i Norge solgt nye, jeg henter heller tl landet.. 

Kan si at den gikk for nærme det jeg la den ut til, men av hensyn til ny eier ønsker jeg ikke si noe sum

On 19.11.2016 at 19.52, sveigis skrev:

Var heldig å treffe deg og Sigurd i sommer og fikk beskue denne flotte e38en.

Nydelig bil uten tvil og blir spennende hva som dukker opp nå.:)

Ja det var hyggelig Sveigis, alltid trivelig møte på dere:) Håper du deltar på flere treff til sommeren igjen. Alltid hyggelig prate bil og bmw

On 19.11.2016 at 21.29, Carlsius skrev:

Dette blir veldig spennede å se !

Er imponert over at du finner biler med så lav kilometerstand, samt så riktig utstyrt som E38 var. Så spent på hva det neste er :)

Takk for det, prøver finne biler som det ikke finnes mange igjen av i god stand. De i bra stand blir jo aldri solgt her hjemme

On 20.11.2016 at 12.05, Fredrik 90 skrev:

Så ut som dere hadde en helt knall fin tur, flotte bilder :) Ser ut som at jeg må kjøre Furka passet neste gang, ble ikke tid til det i år. Ser også at vi må ha vært hos Alpina ganske samtidig da veldig mye av de samme bilene sto der da vi var der. Men jeg turte ikke å ta så mye bilder på utsiden, sto at det ikke var lov :P 

Blir spennende å se hva som kommer i form av den E39en, tipper en 540i :) 

Ble mye kjøring og lange etapper, men en fin opplevelse. Så du var nedover i sommer til rundt samme tid og at du tok bilder hos alpina med samme bilene som meg. Fikk tatt masse bilder hos alpina og var inne på bakrommet hos de for å betale det jeg handlet der. De bruker gamle hvite datamaskiner og det var stilig i dagens teknologi samfunn. Utrolig flott sted der de holder til i Buchloe. 

Furkapasset anbefales, det var veldig fin natur og syke høyder. 

Kommer med flere updates på bilen, det er en e39 men flere hint kommer etterhvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, BmwChris skrev:

Er ganske få av de i Norge solgt nye, jeg henter heller tl landet.. 

Kan si at den gikk for nærme det jeg la den ut til, men av hensyn til ny eier ønsker jeg ikke si noe sum

Tenkte ikke på solgt ny i Norge, men om det var f.eks en tidligere eier som tok den inn til Norge, eller om det var du som har gjort det nå nylig :)

Okei, kanskje det er håp for at jeg kan få en hyggelig pris for min ved et eventuelt salg i fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, DanielStance skrev:

Tenkte ikke på solgt ny i Norge, men om det var f.eks en tidligere eier som tok den inn til Norge, eller om det var du som har gjort det nå nylig :)

Okei, kanskje det er håp for at jeg kan få en hyggelig pris for min ved et eventuelt salg i fremtiden.

Jeg hentet den inn til Norge for rundt 2år siden. Alle bilene i denne tråden er hentet i andre land...Du får nok bra igjen for din:) e38 er biler som kommer til å få samler status med årene, da det er blandt det flotteste karosseri ifra bmw. Din ser jo også ut som et pent eksemplar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, BmwChris skrev:

Jeg hentet den inn til Norge for rundt 2år siden. Alle bilene i denne tråden er hentet i andre land...Du får nok bra igjen for din:) e38 er biler som kommer til å få samler status med årene, da det er blandt det flotteste karosseri ifra bmw. Din ser jo også ut som et pent eksemplar

Åja så du har hatt den E39en i 2 år alt?

Den er ikke et pent eksemplar akkurat nå, men blir nok bedre med tiden som kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Gratulerer med nok en perle :) Ser ut som det er mye bra biler å hente ifra Japan, kanskje det hadde vært noe å vurdere når tiden for entusiastbil er inne. Regner med du skal ha skilter på dette også etterhvert

Og ikke minst, gratulerer med nytt nick ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...