Gå til innhold

Min Bmw/// Garasje (Mc fiks og ny motorisert barnevogn)


Cbrooen
 Share

Anbefalte innlegg

Takk igjen for masse hyggelige tilbakemeldinger :)...Skal få tatt den ut av hulen sin en dag å få tatt noen bra bilder! Tror jeg skipper felgplanene jeg hadde med schmidt eller noe enn så lenge, når det ble så bra med de hvite orginalfelgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk igjen for masse hyggelige tilbakemeldinger :)...Skal få tatt den ut av hulen sin en dag å få tatt noen bra bilder! Tror jeg skipper felgplanene jeg hadde med schmidt eller noe enn så lenge, når det ble så bra med de hvite orginalfelgene.

Høres ut som en veldig god plan ;) ser jo så bra ut nå, at det blir nesten synd å slenge på nye felger igjen ;)

Det der ble ikke dårlig!! Eneste som mangler er litt senk ;)

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Blir nok litt senk med tiden, men først skilter og eksos hehe :D

Den ser jeg ;) skilter er viktig, men tror faktisk jeg hadde valgt senk før eksos, (eller jeg har jo det) men det er nå meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk igjen for masse hyggelige tilbakemeldinger :)...Skal få tatt den ut av hulen sin en dag å få tatt noen bra bilder! Tror jeg skipper felgplanene jeg hadde med schmidt eller noe enn så lenge, når det ble så bra med de hvite orginalfelgene.

Høres ut som en veldig god plan ;) ser jo så bra ut nå, at det blir nesten synd å slenge på nye felger igjen ;)

Det der ble ikke dårlig!! Eneste som mangler er litt senk ;)

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Blir nok litt senk med tiden, men først skilter og eksos hehe :D

Den ser jeg ;) skilter er viktig, men tror faktisk jeg hadde valgt senk før eksos, (eller jeg har jo det) men det er nå meg :P

Mulig jeg bestiller eksos og senk samtidig, blir hvertfall supersprint eksos etterhvert. Men usikker på om det blir coilovers fra enten KW, H&R eller noe annet enda :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekker litt etter cd spiller, noen som har forslag?

Noen jeg vurderer

Alt 1.

inca7gp7q5c6l07bv4gb.jpg

Alt 2.

gvk63jkbsdzvjnux572k.jpg

Skal jeg ha en av disse 2 må jeg koble opp cd veksler for å kunne spille cd :S

Alt 3.

(Orginal spiller hvor jeg kobler Dice mediabrick på cd veksler utgang for å kunne bruke Ipod)

7xzab8lyffd8f7rwa9sk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekker litt etter cd spiller, noen som har forslag?

Noen jeg vurderer

Alt 1.

[ Bilde ]

Alt 2.

[ Bilde ]

Skal jeg ha en av disse 2 må jeg koble opp cd veksler for å kunne spille cd :S

Alt 3.

(Orginal spiller hvor jeg kobler Dice ipod på cd veksler utgang for å spille Ipod)

[ Bilde ]

Hva skal du med cd a? Pioneer <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt 3.

(Orginal spiller hvor jeg kobler Dice ipod på cd veksler utgang for å spille Ipod)

[ Bilde ]

Jeg har en slik en liggendes som jeg skulle bruke i min. Kjøpte den med tanke på å bruke ipod på den. Kom aldri så langt som å montere den.

Du kan få kjøpe den for 1000kr inkl frakt, hvis det er av interesse.

Vanvittig fin bil forresten! Hvite felger på blå bil liker vi :)

Edit: Endret det slik at innlegget ble forståelig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk heller penger på skilt, så detaljer.

Bortkasta å bruke penger på flisespikkere. Må være bedre å kjøre å kose seg når det passer seg. Å ta litt etter litt:-)

Dritt uten skilt, og fet eksos:-)

Skilt blir det uansett på bilen, skal få på det om ikke lenge..Detaljer kommer litt etter litt. Men håper ha alt ferdig til de nyvaska vår veiene kommer :)

Alt 3.

(Orginal spiller hvor jeg kobler Dice ipod på cd veksler utgang for å spille Ipod)

[ Bilde ]

Jeg har en slik en liggendes som jeg skulle bruke i min. Kjøpte den med tanke på å bruke ipod på den. Kom aldri så langt som å montere den.

Du kan få kjøpe den for 1000kr inkl frakt, hvis det er av interesse.

Vanvittig fin bil forresten! Hvite felger på blå bil liker vi :)

Edit: Endret det slik at innlegget ble forståelig :P

Takk for det :) Mulig jeg tar kontakt når jeg har bestemt meg hva det blir til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv hatt en tidligere modell av alt. 1, og kan anbefale den, men jeg personlig ville valgt den originale løsningen for å holde ting ryddig og klassisk.

Må tilføye at bilen ser fantastisk bra ut! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...